Jeg ville nok have brugt mine 14 dages returret, og ladet en anden stakkel side med problemet, men det er bare mig; men det er jo lidt sent nu.
Jeg har tidligere haft en længere sag kørende ved 3.
For det første bør du logge dine oplevelser, som du gør her på din egen hjemmeside, og hvis du ikke har en sådan, så en eller anden gratis blog - med datoer og detaljer.
Du bør på ingen måde nævne navne på de medarbejdere ved 3, du har talt med i de forskellige forbindelser - disse må du notere i dine egne notater.
Du må ikke bruge din offentliggørelse af sagen truende, men henviser blot til den, som en service overfor dem og dig selv, så alle parter kender forløbet i sagen - med henvisning til at du ikke bliver nød til at genfortælle sagen igen og igen, endvidere har du brug for at have det på skrift et sted, så du selv kan huske sagens forløb.
Du bør aldrig hæve stemmen eller blive sur ved kontakt med 3 medarbejdere, men være bestemt og holde fast i kernenssag - der er for mange der har en tendens til at lade sig rive med eller lade kundeservice flytte samtalen - blev ved med at holde samtalen fast og lad ikke samtalen flyde ud i ingenting.
Skriv et personligt brev til 3 adm. direktør, hvor du belyser dit problem og henleder hans opmærksomhed til den side, hvor du har offentliggjort sagen forløb, og orientere ham om, at siden udelukkende er oprettet, så du og 3 har informationen let tilgængelig.
Brevet skal opsættes professionelt og følelser bør undlades, og kuverten er enten en rudekuvert eller så bruges en label til adressen.
Du skal gerne vinde sympati fra ledelsen i 3, og endvidere skal de have en bange anelse om at den information du har offentliggjort vil være en skidt sag i medierne. Forvent dog ikke noget svar fra ledelsen i 3, du vil i stedet få en henvendelse fra en senior medarbejdere, som med sikkerhed har fået besked på at løse problemet tilfredsstillende så hurtigt som muligt.
Hvis 3 går dig i møde, er det så klart afgørende, at du efterfølgende fjerner sagen så den ikke længere er offentlig - smid det dog ikke væk, hvis du nu skulle få brug for det igen.