3 behandling af kunder

Hyggehjørnet d.  06. november. 2009, skrevet af M.Beier-old
Vist: 1826 gange.

M.Beier-old

Superbruger
Tilføjet:
06-11-2009 03:34:40
Svar/Indlæg:
1189/118
Introduktionsvis kan jeg oplyse, jeg har ikke haft god oplevelse som kunde ved 3G her i Danmark...

Mit projekt startede i september månede, hvor jeg henvendte mig ved 3 butikken i Rødovre storcenter.
Her blev jeg af sælgeren lovet guld og grønne skove, ja det lød herligt, jeg kunne købe en netbook til ingen penge, og for blot 4-500 kroner mere kunne jeg få en router som simkortet kunne ryge over i..
Dette tilbud gik jeg og summede over, havde egentlig besluttet mig for; JA, da jeg stod i den situation, som jeg fortsat gør, at jeg skal flytte indenfor 2009, derfor vil et halvt års binding til bopælen ikke være praktisk.
Jeg tager så en ferie ved Budapest, skøn tur, jeg henvender mig igen ved selvsamme 3 butik, hvor jeg møder en anden sælger, pludselig har tilbudet ændret sig dramatisk, nu kan jeg IKKE få routeren med uden et halvt års subscription til denne... Jeg henvender mig hos den anden sælger, Martin, som tidligere har givet mig tilbudet, ja, det var rigtigt nok ændret, men tilgengæld som virksomhed kunne man køre 2x 6 måneder i forlængelse af hinanden, altså så jeg ikke hang på 2 abonnomenter.... Den gik jeg så hjem og tykkede over, hvorfor jeg egentlig tænkte, fint, det kan lade sig gøre.

D.5 Oktober henvender jeg mig så igen, og gadvide om ikke tilbudet igen har ændret sig igen igen... Nu kan man ikke køre i forlængelse af hinanden mere, virkelig et chok?
Dette var jeg godt utilfreds med, men gad efterhånden ikke længere forløb, da jeg stod og skulle have noget internet løsning.... De siger så, jomen hvis jeg får mobil hos dem ligeledes, så kan jeg alligevel godt få routeren med, fint tænker jeg - da jeg alligevel ville af med bibob da det gjorde min w880i pokkers langsom (jeg havde 3 simkort)...
3 får udstedt mit kørekort så de kan udfylde papirerne mens jeg handler i prima (superbest), jeg vender så retur, til den dårlige nyhed at de alligevel ikke kan give mig routeren med, men tilgengæld kan jeg få en mobil.... Nuvel, jeg accepterer lettere sammenbidt...
- JEG påpeger at mit internet først udløbet d.1 November, og derfor IKKE ønsker at have internettet aktiveret inden (man kan vente 30 dage med at få internet aktiveret), dette var iflg. sælger INTET problem, og skulle han nok sørge for.

Hjem vender jeg med netbook og mobil...
Tro det eller ej, men først her starter marridet... Computeren jeg har fået er ganske enkelt defekt...
Jeg fik 13 henholdsvis BSOD og frysninger på under et døgn, jeg kontakter ikke 3 om tirsdagen, da jeg lige ville se om det kunne være grundet installationen var foretaget på batteri og ikke fastnetsstrøm... Desværre er resultatet uændret...
Jeg kontakter derfor 3 onsdag d.7 oktober, de henviser mig til ACER support, dem kontakter jeg, som iøvrigt undrer sig over 3's henvisning til dem...(Hvilket jeg godt kan forstå)
De foreslår jeg prøver geninstallation, dette gør jeg selvfølgelig..
Jeg henvender mig herefter igen til 3, de siger den skal til RMA hos ACER.... Dette forstår jeg ikke, og kan jeg IKKE gå med på...

Citat fra forbrugerrådet:
Reklamationsret: I op til 2 år kan forbrugeren ifølge købeloven klage til forhandleren, hvis varen går i stykker. Hvis varen havde en fejl, da den blev solgt, har man ret til at få byttet varen til en ny eller få fejlen repareret. I udgangspunktet er det forbrugeren, som vælger mellem ombytning eller reparation (se detaljerne i vores råd om købeloven).
Kilde: http://www.forbrugerraadet.dk/...

Jeg læser det som "klage til FORHANDLEREN", dette er 3, ikke ACER... Jeg kontakter straks efter min far for at undersøge mulighederne for at lægge sag an mod 3....
Udminbart har jeg rigeligt til at føre en retssag mod 3, og det var blevet princip sag for mig...

Jeg kontakter derfor first thing 3 igen, deres kundeservice truede flere gange med at smide røret på, da de ikke kunne forholde sig til en sur kunde som holdt en sober tone.... Jeg informerede pænt kunde service repræsentanten at det ikke var hans skyld, men at jeg vil snakke med deres juridske division, pronte - dette grundet jeg IKKE agter at sende til ACER, men vil have min defekte computer ombyttet.
Efter nogle minutters stilhed vender kunde service repræsentanten retur, med besked om jeg kan gå til købsstedet og få mit produkt ombyttet..
Jeg takker ham mange gange, og undskylder at han fik mit kald, da det selvfølgelig ikke var det fedeste kald at få.

Jeg henvender mig dagen derpå til 3 i Rødovre centeret, dette er pt. 17 km køretur.... De to sælgere kommer med dumsmarte bemærkninger fra min ankomst til afgang, og nægter at ombytte produktet, de ringer til 3 hovedkontoret, som imellemtiden har ændret beslutning, hvilket hovedkontoret beklager, imens sælger småfniser dumsmart over at have fået ret.

Noget forpestet vender jeg snuedn hjem, og sender nu computeren til reperation hos ACER, imens jeg overvejer hvorledes jeg kan gå videre med dette, jeg vælger at kontakte retshjælpen, de svarer ligegyldigt tilbage på mail om de ikke har tid, og jeg må ringe... Sidenhen har mine forsøg tirsdag og torsdag i deres åbningstider ikke haft held, jeg er simpelthen ikke kommet igennem endnu...

Datoen nåede at blive d.1 november, og vupti ingen Internet til mig.. Mandag d.2 tager jeg dog til min morfar som heldigvis giver mig lov til at låne hans Telia modem, dette virker så ikke på min router eller under windows7, så nu sidder jeg på en 1800mhz celeron bærbar...
Dags dato d.6 November, stadig uden computer, som blev købt for over en mdr siden.... Som ekstra bonus har det vist sig at sælgeren Martin ikke har haft sørget for mit abonoment først blev aktivt d.1 November....

Altså har jeg betalt regning gennem forløbet... Da jeg ringede og brokkede mig hos 3 blev det dog ændret til de dage den var hos ACER skulle jeg ikke betale, hurra, lortet har aldrig virket, og det skulle ikke have været aktiveret før november..... 3 nægter at tage ansvar...

Hvad ville i gøre i mit sted....???
1) Forsøge at blive ved med at kontakte retshjælpen
2) Henvende jer på forum, såsom dette, og reklamere for 3's unikke service
3) Finde en advokat og gå i kålet på dem.
4) Kontakte ekstrabladet? 😉

Min tålmodighed er mildest talt opbrugt, jeg synes det er noget så grotesk--- YDERLIGERE vil jeg påpege på min kvittering er det listet som Abonnement + mobil, i henhold til købeloven står følgende:

Afgørelser efter den nye købelov
To afgørelser i Forbrugerklagenævnet viser, at man også dér opfatter den nye købelov som en stramning af beskyttelsesreglerne i forhold til tidligere.

Kun 1 forsøg til at reparere:
En kunde reklamerer over sin mobiltelefon allerede 2 måneder efter købet. Varen bliver repareret, men samme fejl dukker op igen. Kunden får tilbudt en lånetelefon, men Forbrugerklagenævnet finder, at ét afhjælpningsforsøg er tilstrækkeligt og kunden får sine penge retur.

Ombytning må ikke udskydes:
En kundes mobiltelefon går i stykker efter 1½ måned. Sælgeren tilbyder reparation, men køberen ønsker ombytning efter den nye købelov. Sælger kræver at bruge 14 dage på at undersøge, hvorvidt det er rimeligt, at han skal ombytte telefonen. Her fastslår Forbrugerklagenævnet, at sælgeren ikke har krav på at bruge 14 dage til at foretage en indledningsvis undersøgelse af, hvorvidt varen skal ombyttes eller repareres. Der er taget hensyn til, at køberen ikke får stillet en lånetelefon til rådighed, og at han daglig har behov for telefonen. Resultatet bliver, at han kan få ombyttet varen.

Jeg påpegede MEGET kraftigt overfor 3 at jeg ønskede mit defekte produkt ombyttet, og påpegede det var defekt ved køb.

Tråden blev redigeret 1 gang, sidst af M.Beier-old d. 06-11-2009 04:16:26.
Anonym20219355916

Elitebruger
Tilføjet:
06-11-2009 05:27:45
Svar/Indlæg:
6181/270
Jeg ville gå med punkt 1. og 3. hvis jeg var dig, for 3 er alt andet en lette at danse med,

Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Anonym20219355916 d. 06-11-2009 05:30:39.

sko

Elitebruger
Tilføjet:
06-11-2009 08:03:10
Svar/Indlæg:
1954/464
surt du har haft de oplevelser med 3.

jeg har haft dem af flere omgange, og synes at de i denne omgang har taget et stort skridt fremad....

men synes dog godt nok nogle gange deres sælgere kan virke meget som om det bare er noget der skal sælges.

men hvis jeg var dig, ville jeg prøve ringe til 3 igen.

ved godt det er træls, men tror helt seriøst ikke at du får noget ud af retssag, eller ekstrabladet.

tror at mange kunder har oplevet en lignende hos deres forsikringsselskab, teleselskab eller lign.

men håber du får det løst

Elitesoldaten

Elitebruger
Tilføjet:
06-11-2009 08:07:19
Svar/Indlæg:
2038/121
En sørgelig historie hvis du spørger mig, har selv været udsat for hos telia da jeg skulle bestille internet, at først så glemte de mig, andet så sendte de routeren og det - som aldrig ankom.
Ringede til telia for at få af vide at den lå i vejle og det havde den gjort i en uge ca, nuvel de fik pakken omdirigeret hjem til mig.
Da jeg så fik pakken hjem (efter et par dage), virkede internettet ikke.. telia kunne ikke finde ud af hvad det var og måtte sende en tekniker hjem til mig 4 gange og hver gang han tog hjem var hans ord 'så skulle den være iorden', ringede til Telia kundeservice MANGE gange under forløbet og ekspedienterne derinde er sgu en flok aber, man kan snakke med 3-4 forskellige ekspedienter samme dag, og få 3-4 forskellige ting af vide.
Det tog i alt 1 månede og 6 dage fra hvor det skulle have virket, til at det virkede..
Skulle selvfølgelig ikke betale for internettet den tid det ikke havde virket.

Men nogle gange er der bare nogle som os der er uheldige, nogle mere end andre og din historie tror jeg tager første pladsen 😛
At ekspedienterne har behandlet dig med den arrogance som du beskriver og at 3 ikke giver dig kompensation er dog det der er mest grotesk hvis du spørger mig.
Alt andet kan ske for enhver der har en uheldig dag og som skal i kontakt med et hvilket som helst kundeservice center. (har fået indblik af det ikke er de mest kløgtige mennesker de sætter til at tage telefonen).

Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Elitesoldaten d. 06-11-2009 08:08:12.

micma18

Elitebruger
Tilføjet:
06-11-2009 08:34:20
Svar/Indlæg:
4120/115
Har haft en sag liggende ved Teleankenævnet i 1½år. netop med 3!
Fordi de fucktards i sin tid lovede mig fri data, hvilket lige pludselig blev til 10kr./mb. 🤡 Og de kan sjovt nok ikke henvise til deres betingelser, for der står nemlig hverken det ene eller det andet.

Så jeg nægtede at betale min regning, og jeg har beslaglagt deres telefon indtil de tager købet tilbage. (Og ifølge købeloven har jeg rent faktisk ret til at sælge telefonen på auktion, for at få dækket mine udgifter... Hvilket jeg dog endnu ikke har gjort, fordi sagen stadig kører)

Og jeg har da også fået alt deres crap, med rykker gebyre, inkasso og ribers. (iøvrig et fake inkasso firma som ikke har noget CVR nummer!) Og de kan IKKE gøre en skid, for jeg sendte bare en indsigelse til ribers, hvor jeg forklarede dem, at det var 3 som skyldte mig penge. Og så var det, det.

Så nu venter jeg bare på at jeg vinder sagen i teleankenævnet, så jeg kan få alle mine penge tilbage inkl. renter og det hele!

Og 3 har også forsøgt i flere omgange at ligge på knæ for mig, ved at komme med delvise indrømmelser, og kredit notaer og den slags. Men tror sku ikke lige jeg har lyst til at være kunde i det svindler foretagende!

Så hvis jeg var dig, så ville jeg nægte at betale, og så skide på deres såkaldte "Customer Rentention Consultants" (Godt dæknavn for en medarbejder der skal sørge for at holde sure kunder på kundelisten...)

Pvt.P.Nutz

Elitebruger
Tilføjet:
06-11-2009 08:44:54
Svar/Indlæg:
5224/222
Prøv da ekstrabladet... det plejer at gå lynhurtigt med at klare denne slags "misforståelser" som de gerne kalder dem efter at være blevet konfronteret offentligt.

arsenio3d

Elitebruger
Tilføjet:
06-11-2009 08:48:42
Svar/Indlæg:
2823/238
3 + 4 :yes:

PS. Jeg er selv pt. kunde ved 3, købte en iPhone 3GS hos dem... Har virket perfekt og bruger telefonen til mobilt bredbånd, som giver mig 4-6 Mb download.

Kundeservice har virket "ok" nok.

Men hvis de gør sådan som med dig, så skal de have med hammeren.

Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af arsenio3d d. 06-11-2009 09:25:31.

Elitesoldaten

Elitebruger
Tilføjet:
06-11-2009 09:29:49
Svar/Indlæg:
2038/121
#6 Jeg var lige ved at købe min gs'er ved 3, godt jeg købte hos telia istedet for 😛

Feddersen85

Overclocker
Tilføjet:
06-11-2009 09:33:20
Svar/Indlæg:
1/0
Desværre er alle teleselskaber på den måde. De har kun afhjælpning i hovedet, de ser slet ikke købelovens muligheder for ombytning eller hævelse af køb.

Du bliver nok nød til at tage den sure vej igennem forbrugerstyrelsen eller teleankenævnet, det er super nederen, har selv lige gjort det med humac, vandt men det var bare 1½ år af sit liv...

Nogen af dem jeg har snakket med om problemet anderkender at det slet ikke ville være rentabelt at ombytte eller hæve købet i sådanne lignende situationer. Desværre forstår de bare ikke at købeloven er gældene både for private OG for virksomheder, forskellen er at for forbrugeren er den beskyttelses præceptiv og for virksomheder er den deklaratorisk, dvs at virksomheden har samme rettigheder som vi har overfor leverandøren, MEN at de garanteret har aftalt sig ud af f.eks. ombytning etc for at få en lavere pris.

Det er det eneste der giver logik, for hvis ikke de har aftalt sig ud af situationen så giver de kunderne dårligere service end de har mulighed for uden at det koster dem noget....

JB:-)

Superbruger
Tilføjet:
06-11-2009 09:45:53
Svar/Indlæg:
207/50
Jeg ville nok have brugt mine 14 dages returret, og ladet en anden stakkel side med problemet, men det er bare mig; men det er jo lidt sent nu.

Jeg har tidligere haft en længere sag kørende ved 3.

For det første bør du logge dine oplevelser, som du gør her på din egen hjemmeside, og hvis du ikke har en sådan, så en eller anden gratis blog - med datoer og detaljer.

Du bør på ingen måde nævne navne på de medarbejdere ved 3, du har talt med i de forskellige forbindelser - disse må du notere i dine egne notater.

Du må ikke bruge din offentliggørelse af sagen truende, men henviser blot til den, som en service overfor dem og dig selv, så alle parter kender forløbet i sagen - med henvisning til at du ikke bliver nød til at genfortælle sagen igen og igen, endvidere har du brug for at have det på skrift et sted, så du selv kan huske sagens forløb.

Du bør aldrig hæve stemmen eller blive sur ved kontakt med 3 medarbejdere, men være bestemt og holde fast i kernenssag - der er for mange der har en tendens til at lade sig rive med eller lade kundeservice flytte samtalen - blev ved med at holde samtalen fast og lad ikke samtalen flyde ud i ingenting.

Skriv et personligt brev til 3 adm. direktør, hvor du belyser dit problem og henleder hans opmærksomhed til den side, hvor du har offentliggjort sagen forløb, og orientere ham om, at siden udelukkende er oprettet, så du og 3 har informationen let tilgængelig.
Brevet skal opsættes professionelt og følelser bør undlades, og kuverten er enten en rudekuvert eller så bruges en label til adressen.
Du skal gerne vinde sympati fra ledelsen i 3, og endvidere skal de have en bange anelse om at den information du har offentliggjort vil være en skidt sag i medierne. Forvent dog ikke noget svar fra ledelsen i 3, du vil i stedet få en henvendelse fra en senior medarbejdere, som med sikkerhed har fået besked på at løse problemet tilfredsstillende så hurtigt som muligt.

Hvis 3 går dig i møde, er det så klart afgørende, at du efterfølgende fjerner sagen så den ikke længere er offentlig - smid det dog ikke væk, hvis du nu skulle få brug for det igen.

1EaR

Elitebruger
Tilføjet:
06-11-2009 11:00:33
Svar/Indlæg:
5750/124
#9 Du har ikke 14-dages returret på købte varer i en fysisk butik, det er kun ved nethandel 😉 og denne er her, for at man kan finde ud af om ens varer er som man forventede, da man ikke kan tjekke alt på nettet, men man kan prøve og se produktet i en fysisk butik - man kan dog ikke prøve deres services 😉

AskerNedeFraGrillen

Elitebruger
Tilføjet:
06-11-2009 11:01:41
Svar/Indlæg:
444/74
#0 Mega træls oplevelse! Jeg har selv droppet 3 fuldstændigt efter en lignede sag. Kundeservice er ikke eksisterende hos dem.

Sagen omhandlede én regning der ikke var blevet betalt pga. skift af bank (og derfor problemer med PBS betalingen). Pludselig dumpede der en 3. rykker ind af brevsprækken, selv om jeg ALDRIG havde modtaget den 1. og den 2. Men i deres system havde jeg modtaget dem, så skulle selvfølgelig betale et stort rykkergebyr.

Havde ellers været trofast kunde i flere år og ikke en eneste gang betalt for sent, men der var ikke noget at gøre. Jeg forsøgte at få dem til at fremsende rykkerskrivelserne en ekstra gang, men de eksisterede åbenbart ikke - for modtog en standardskrivelse ikke addreseret til mig.

1EaR

Elitebruger
Tilføjet:
06-11-2009 11:06:21
Svar/Indlæg:
5750/124
#11 havde næsten samme problem med DGI - vi havde aldrig nogensinde modtaget en regning, eller andet, for noget gymnastiktøj - det var bare at gå ind og betale på deres hjemmeside, da man så var registreret, men jeg havde så bare lige betalt engang i forvejen (mente det var inkl. tøj, var det så bare ikke) - fik så en rykker hvor der bare står en reference til en faktura jeg aldrig har set - fandt så ud af det, da jeg troppede op på kontore, og spurgte dem hvad ryggeren var for - det blev løst uden problemer.

Fik så også ryggeren 1 måned senere, men det var så intet problem, slap uden gebyrer osv. 🙂 Det kan kaldes for service, selvom det sucks at vi ikke ser så meget som et stykk papir på vi skal betale 😉

tatoo1956

Overclocker
Tilføjet:
06-11-2009 11:12:40
Svar/Indlæg:
1630/101
Tjahh, nu har du så osse lært at 3 og Telia ikke er nogen man benytter hvis man vil have noget godt produkt.. har selv prøvet Telia ad flere gange og 3, nej tak herfra også.
Heldigvis brændte jeg ikke "inde med noget" men fik regninger op til 1 år efter for ingenting :'-( . (Skulle dog ikke betale men flere af mine gamle kunder måtte i retten for nix og Telia tabte sagerne også.)

M.Beier-old

Superbruger
Tilføjet:
20-11-2009 16:36:48
Svar/Indlæg:
1189/118
Jeg har i dag ikke modtaget min netbook endnu....

ACER har dog oplyst at den er på vej mod mig, afsendt i dag....

Jeg ringede og snakkede med 3, første positive oplevelse med dem, sød og behjælpelig medarbejder, ikke den stereotype "jeg lægger røret på fordi jeg ikke kan holde til problemstillingen" som jeg hidtil har mødt hos 3, på trods af afdæmpet tonelejre og saglig fremførsel fra mig...

Desværre for både mig og 3G vil 3 ikke lade købet gå tilbage, hvorfor jeg selvsagt vil tage fat i en jurist nu hvor de har overtrådt loven på 2 punkter, og jeg stærkt mistænker et tredje...
3 Holder pt. fast i at de er hævet over købeloven og at deres aftale med ACER om at 3 ikke står for service på de produkter de sælger som er fra ACER.... Det er aldrig tilladt... Du går heller ikke ned i en Farvehandler, køber en spand maling, som så er forkert farve eller lignende, hvorfor du får afvide at du skal sende den ind til producenten af maling.....
De er heller ikke enige i at det er mobil+abonnement som de ellers skriver på deres kvitteringer.... Meget mærkeligt....

bamselinen

Elitebruger
Tilføjet:
20-11-2009 19:00:53
Svar/Indlæg:
2145/218

Alle 3 butikker kan som udgangs punkt sende maskinen ind til acer for dig og det er de i købe loven forpligtiget til, dog er grunden til at man bliver henvist til Acer ofte at det vil gå hurtigere ved at få den hentet hvor det nu passer dig. Alle acer maskiner bliver lavet i tyskland på acers egen fabrik/værksted derfor ender den samme sted.

Du er som hoved regel ikke berettiget til at få noget ombyttet som udgangspunkt selv ikke ved en defekt sælger har altid muligheden for at sende den på værkstedet. De fleste har dog en 7-8 dage DOA hvor de burde ombytte den.

Jeg synes du skal snakke med forbruger rådet og se hvordan din maskine fungere når den kommer retur.

Nu arbejder jeg selv med kunde service og reperationer af pc produkter, selvom jeg godt forstår dine frustration, vil jeg dog sige at det hjælper aldrig noget at hidse sig op på dem der ligesom dig står med "lorten" for i mange tilfælde har de ingen mulighed for at gøre hvad de trods alt i mange tilfælde mener er det rigtige. I det at jeg helt ærligt tror at hvis det var muligt for sælgeren/support med arbejderen at bare ombytte den ville de gøre det. Stort set alle store firmaer udnytter købelovens smuthuller maksimalt desværre.

M.Beier-old

Superbruger
Tilføjet:
24-11-2009 22:34:34
Svar/Indlæg:
1189/118
Snakkede i morges med forbrugerrådet, de sagde sort på hvidt;
Ingen returnering til butik, at 3 afviser dette er decideret ulovligt.

Jeg fik så senere på dagen computeren ind af døren, den skal returneres til 3G, jeg prøvede for sjov skyld; har stadig ikke benyttet SIM kortet pt..... Jeg prøvede da lige og se om den virkede, guess what, den er ligeså defekt som d.5 oktober da jeg købte den 🤣

De har ikke rettet noget som helst, den fryser stadig random..

NoNig

Elitebruger
Tilføjet:
24-11-2009 22:53:10
Svar/Indlæg:
23132/740
-> #0

"Heldige dig" - fristes jeg næsten til at sige. Jeg endte i RKI pga. 3 - hvilket der ret hurtigt kom bod på, med en dertilhørende undskyldning af en sådan grad det fatter man ikke. Men, alt til trods, så har jeg stadigvæk stået i RKI pga. 3, og det vil jeg aldrig kunne slippe af med. Det eneste jeg kan håbe på er, at folk ikke siger/tænker: "Fuck en spassernar der ikke har styr på sin økonomi" - når nu jeg prøver at forklare: "Øh bøh... Det var noget der skete ved en fejl".

*suk*

At folk fortsat støtter det lortefortagende er og vil altid forblive en gåde for mig. Men hey, der er jo også folk der gladeligt lader sig bolle i røven af diverse forhandlere der sælges alskens forbrugsgoder. Måske vi bare er sat på Jorden for at blive snydt.

Jeg ved det ikke.

Håber det går i orden for dig.

crankyrabbit

Elitebruger
Tilføjet:
24-11-2009 23:08:57
Svar/Indlæg:
7765/230
#17.
"Fuck en spassernar der ikke har styr på sin økonomi"

Er det da sådan du tænker om folk, der af den ene eller anden grund er havnet i RKI..
Siden du tror det er den første tanke der falder andre ind, når og hvis det opdages du har været registreret der???? :no: :no:

tom81

Elitebruger
Tilføjet:
24-11-2009 23:14:37
Svar/Indlæg:
20170/383

Det er da sådan jeg tænker 🙂
Så jeg kan sagtens følge Allans tankegang.

NoNig

Elitebruger
Tilføjet:
24-11-2009 23:24:45
Svar/Indlæg:
23132/740
-> #18

Aigh?! 😐

-> #19

Præcis.

M.Beier-old

Superbruger
Tilføjet:
24-11-2009 23:37:41
Svar/Indlæg:
1189/118
jeg synes sgu det er morsomt, altså det er bare ikke lidt uheldigt, det er grotesk 😀

Brev afsendes i morgen om de har 8 dage til at henvende sig til mig vedr. at lade handlen gå tilbage, ellers er forbrugerklagenævnet på nakken af dem...

Så skal der bestilles nyt internet i morgen, bruger i øjeblikket min morfars telia løsning, jeg må have mig en huwai som kan ryge i min router så mit netværk kan komme online, er ved at blive sindsyg af de USB keys, samt manglende tilgang til mine mails fra maskinen som er online...

crankyrabbit

Elitebruger
Tilføjet:
24-11-2009 23:41:19
Svar/Indlæg:
7765/230
#19+20..
Ja kan så hermed konstaterer at NoNig selv mener han er en spassernar(da der sikkert er mange der står i rki uforskyld som dig selv) og håber så for tom81 at han ikke uforskyldt eller på andre måder skal tænke det samme om sig selv på et tidspunkt.... 😛 😳

M.Beier-old

Superbruger
Tilføjet:
20-12-2009 02:24:22
Svar/Indlæg:
1189/118
Jeg har stadig ikke fået en funktionel netbook d.20-12-2009, købet skete d.5-10-2009

Jeg skal have ringet til forbrugerklagenævnet mandag morgen, som jeg så håber indfrier deres løfte og sagsøger Hi3G....

Burgurne

Elitebruger
Tilføjet:
20-12-2009 03:15:50
Svar/Indlæg:
5874/1287
Hvad blev der af de 8 dage du nævnte du ville stille "3" i udsigt? Svarede "3" nogensinde på det?

M.Beier-old

Superbruger
Tilføjet:
20-12-2009 03:23:46
Svar/Indlæg:
1189/118
Fik først sendt brevet lidt senere, blev sendt d.7 December.... Dette er væsenligt mere end 8 arbejdsdage problemet er blot; forbrugerklagenævnet er heller ikke super lette at få fat i..... Er en bøvlet process....

Ét er sikkert, jeg agter aldrig mere at handle med 3 i Danmark....

Pvt.P.Nutz

Elitebruger
Tilføjet:
20-12-2009 13:49:07
Svar/Indlæg:
5224/222
Prøv at sende en mail til diverse forbrugerprogrammer... førsøget værd og måske hurtigere end forbrugerklagenævnet

Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Pvt.P.Nutz d. 20-12-2009 13:52:58.

Burgurne

Elitebruger
Tilføjet:
20-12-2009 13:53:58
Svar/Indlæg:
5874/1287
Endnu bedre, kunne du få problemet op i "Kontant" på DR, så ville der helt sikkert ske noget, for så ville "3" blive inviteret i studiet for at forklare dem i en direkte udsendelse.
http://www.dr.dk/dr1/kontant

M.Beier-old

Superbruger
Tilføjet:
29-01-2010 16:41:56
Svar/Indlæg:
1189/118
Så kom der nyt i sagen...
For det første; stort tak tik TV2's Basta, og DR's kontant for ikke at besvare email henvendelser, sådan johan - skide godt gået af public service, fuld forståelse for at de sataner skal skrabe enhver øre ind uden at gøre en fløjtende osv.....

d.28/1/2010 skete der noget i min sag....
Jeg har indgået forlig med 3.

1)
Internet prisen for perioden jeg ikke har haft computeren (dvs. hele forløbet), vil blive krediteret.
2)
Jeg modtager en bærbar istedet for en netbook uden meromkostning.
Derudover informerede 3 mig om den netbook model havde været et problem barn, og kan se på deres hjemmeside at den ligeledes er taget ud af sortimentet....

Modtager sådanne computer nu;
http://www.3.dk/Privat/Mobilt-...

Capiz

Elitebruger
Tilføjet:
29-01-2010 16:55:50
Svar/Indlæg:
1498/226
Aldrig om jeg skal have 3 igen... jeg har ikke haft andet end bøvl og fejl i mine regninger, jeg er glad for at jeg smutter d.1 februar 2010.
Det bliver en lettelsens dag for mig - helt afgjort - og surte penge man skal af med, men de ved lige hvordan de kan snøre de danske kunder 😎

Mvh
Rasmus