Kender selv problemer med Expert og deres såkaldte service (eller mangel på det samme).
Jeg købte for godt og vil 4 måneder siden en Asus bærbar ved dem til 7000 + en forsikring på denne.
der gik en lille uge før de fik den hjem.
jeg kommer så hjem med den, hvor jeg finder ud af, at den ene usb port ikke virker på den, snakker så med ham jeg har købt den af i Expert, og jeg får lov til at beholde den 14dage, da jeg står og skal til eksamen.
Efter eksemerne er overstået, går jeg ned og aflever den til rma, hvor jeg så får af vide det vil tage omkring 14 dage pga ferie osv. okey tænker jeg så..
En måned senere dukker den så op nede i butikken igen, og ja, de har lavet usb porten, og så har de skiftet harddisken, som ikke fejlede noget :no:
og nå ja, så har de lige glemt at ligge Vista ind på igen, samt glemt at sætte et Touch-panel til, så man kan juster lyden og lidt andet 😩 og så har de knækket et stykke plastik som holder Touch panelet på plads i den ene side. :no:
Får så installeret Windows 7 rc på den, hvor efter jeg så finder ud af, at computeren fryser og går ud hele tiden, og skærmen står og flimre :'-( får så min sted far til at tage ned i butikken når han får fri fra arbejde, da jeg er taget på ferie ved noget familie, og Experts ''døgn nummer'' ikke bliver taget.
Jeg kommer så hjem en uge senere, hvor jeg aflevere den til rma igen igen 😩
Og sørme om der ikke går en måned igen inden de får den tilbage igen, hvor de så har fået sat Touch-panelet til igen, men stadig ikke skiftet plastik listen. Og så har de formået at tage en finger-scanner fra også 🤡 og så har de lavet nogle dejlige riser ned i den 😩
Har så fået sendt den ind igen, og der er nu snart gået en månede igen :'-( og de ved ingen ting hvor man går ned og spørg om hvor langt den er :no:
Så ja, Jeg handler ALDIG i den butik igen (Expert Tørring) og nok heller ikke i nogle af de andre butikker i kæden!
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af cybercb d. 06-11-2009 12:19:32.