#13 - Det behøver jeg vel ikke forklare?
Hvis du køber en ny bil, vil du så ikke selv bestemme udstyrsniveau og farve, eller går du bare ind i en forretning og siger "ny bil!" og tager hvad du får?
Nej vel?
Jeg vil absolut IKKE have det til at være XP, men den funktionalitet der er i 7 er spild af min tid når alt skal være 30 gange mere besværligt, og så er det mig en gåde hvorfor man ikke kan tilgodese dem der vil have overgangen til at være mindst besværlig.
Det med min start menu er simpelt nok - jeg gider ikke have en rullemenu jeg ikke har brug for, eller et "windows løsningscenter"-flag jeg ikke har brug for, eller alverdens sære genveje til genveje til menuer som har genveje retur til andre menuer som igen har genveje til de første menuer... Kom nu med noget systematik og orden i stedet for at man skal kunne få fat i alt fra alle steder.
#14 - Nej det kan man så absolut og aldeles overhovedet IKKE. Hvad er det jeg skal vænne mig til som er åh så mere fantastisk end før??
Er det at IE8 glemmer passwords hver gang man starter maskinen op?
Er det at mine settings for visning i "Denne Computer" ikke kan huske hvad jeg satte det til sidste gang? ("Flise" skiftet til "Detaljer")
Er det at man ikke kan drag/drop på genveje i "Alle Programmer" menuen?
Er det at "Quick Launch" skal oprettes som en custom mappe + genveje for at undgå at ens ikoner i proceslinjen flyver rundt når man åbner et af dem der står først?
Er det at "Vis Skrivebord" SKAL være til højre for uret nede i sys tray?
Er det at jeg har en søgebar i hver eneste vindue jeg har åbent?
Er det at min startmenu SKAL være fuld af ting jeg ikke bruger?
Jeg kan nævne de første 50 andre ting, men det gider jeg ikke bruge tid på.
Jeg installerede 7 for at få lidt flere features med DX 10/11 og et pænere udseende, men det er altså på bekostning af en MASSE besvær. Folk der starter ud med at være overlykkelige, må lære at stille krav i stedet for bare at nøjes.
Svaret blev redigeret 3 gange, sidst af Sajmon d. 08-11-2009 18:05:17.