Hejsa Igen
Det er ikke mig der skal bruge computeren, det er til en kammerat, han tegner hver dag i Solid works på hans arbejde jeg vil sige en 4-8 timer om dagen, han sidder men en bærbar nu, godt nok en HP der er bygget til tegne programmer, men den er så bare 3 år gammel og det holder ikke når han laver store assemblies, så skal han sidde og vente i en evighed. and bruger den ikke rigtigt til at rendere på mere til produktions minded tegninger.
Jeg har skiftet de to segate ud til to WD kan godt se de har nogle bedre spec end de segate jeg havde fundet, regner med at køre dem i raid, så ved ikke om hastigheden bliver ok så, ved bare hvis man skal have et godt SSD drev starter de jo fra omkring en 1500 og så op efter.
Med hensyn til køling regner jeg med at oc den en del, og så istedet for at skulle have en størrer luftkøling ville jer hellere have noget vand. det skulle jo være bedre.
Vil også gerne lave en computer der ikke larmer så meget, så helst nogle storer blæsere der ikke skal køre med så mange rpm.
Og ja jeg har også tænkt på at se om man kan få grafikkortet til at køre med andre drivere, men kan heller ikke lige finde nogle test af dette graffikkort hvor det er gjordt kun nogle ældre versioner. Og synes de Quadro kort er alt for dyre.... hvis man bare tager den første prof model....