outcmd.dat - Outlook (win7)

Software d.  08. november. 2009, skrevet af epd
Vist: 397 gange.

epd

Overclocker
Tilføjet:
08-11-2009 02:17:18
Svar/Indlæg:
54/55
Hej HWT,

Jeg har et lidt underligt problem. Jeg har lige installeret Windows 7, og er igang med at installere diverse programmer, osv. Herunder Outlook 2007.

Inden Windows 7 installationen har jeg eksporteret alle nødvendige filer (.pst, rules, osv.) for at Outlook kan blive præcis som før. Jeg har indlæst .pst filen uden problemer, og sat de forskellige accounts op, samt importeret rules.
Den sidste ting jeg mangler er en fil som hedder "outcmd.dat" - dette er en fil som indeholder ens menu-settings, layout, osv. af Outlook, men denne kan ikke importeres i Outlook, men skal placeres i en mappe.

Problemet er at jeg ikke kan finde ud af hvor den skal ligge. Den ligger ikke samme sted som den gjorde i Vista. Når jeg søger på hele C-drevet efter "outcmd" finder den heller ikke noget. Nogle der kan hjælpe?
Johnny

Superbruger
Tilføjet:
08-11-2009 02:34:32
Svar/Indlæg:
2127/11
Google er som altid vor ven: outcmd.dat: C:\Users\%username%\AppData\Roaming\Microsoft\Outlook\ Jeg tjekkede lige, og der ligger den i hvet fald hos mig (Win 7 HP)

Hentet her fra: http://www.msoutlook.info/ques...

epd

Overclocker
Tilføjet:
08-11-2009 02:44:22
Svar/Indlæg:
54/55
Der ligger ikke nogen fil der hedder outcmd.dat det sted. Det er det der er underligt. Har googlet det men filen er ikke at finde. Jeg har også prøvet at kopiere outcmd.dat filen fra Vista ind i forskellige mapper (herunder den mappe den BURDE ligge i) og genstartet Outlook, men det virker stadig ikke.

Det er rimelig frustrerende. 😕

Johnny

Superbruger
Tilføjet:
08-11-2009 02:47:12
Svar/Indlæg:
2127/11
Sært. Hos mig ligger den der, no worries. Kan da dårligt forestille mig, at den er placeret andre steder, hvis du eksempelvis har en anden version af Windows end mig.

Gylle

Elitebruger
Tilføjet:
08-11-2009 13:24:09
Svar/Indlæg:
1704/19
Er det x86 eller x64 Win 7 du har installeret ?

Er det x64 så skal du huske at Officeprodukter er x86 så det er der du skal kigge.

Ellers kan det være jeg kan hjælpe med nøjagtige placering men jeg er først hjemme ved egen pc om 2 dage 🙂