Slippe af med Avast ?

Software d.  08. november. 2009, skrevet af DEVIL_DK
Vist: 883 gange.

DEVIL_DK

Elitebruger
Tilføjet:
08-11-2009 11:21:56
Svar/Indlæg:
6531/410
min søster har fået installeret avats påsin pc det er nu udløbet, derfor ville jeg så uinstallere det ved hjælp af tilføj fjern programmer det kan man bare ikke da der ikke sker en disse når man siger fjern.

kiggede så i mappen hvor programmet ligger der er ingen uinstall.

nogle der her en løsning, har prøvet at installere det igen med det vil stadig ikke uinstall.

PS: gider ikke forny det, vil af med det.
crankyrabbit

Elitebruger
Tilføjet:
08-11-2009 11:53:07
Svar/Indlæg:
7765/230
Gider ikke forny..???
Sender avast ikke bare en reg. kode så den ikke udløber...det gør den da her.. :yes:

Når den ikke vil fjernes er det så ikke fordi avast kører og først skal stoppes???

Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af crankyrabbit d. 08-11-2009 12:12:21.

DEVIL_DK

Elitebruger
Tilføjet:
08-11-2009 12:17:36
Svar/Indlæg:
6531/410
jeg vil af med den forde maskinen har fået virus mens avast kørst og den kunne ikke fjerne den, derfor er den er den nu diaktiveret men den kan ikke fjernes.

har installeret MSE det har nu fjernet 5-10 trojans og virusser og siger maskinen er ren og den køre meget bedre nu.

vil bare gerne have fjernet avast men selv om den er diaktivert og lukket vil den bare ikke uinstallere.

nogle der kender en måde at få skidtet helt væk på.

Gylle

Elitebruger
Tilføjet:
08-11-2009 12:42:28
Svar/Indlæg:
1704/19
Devil hvis der ikke ligger en uninstall i Avast mappen i start så er det installeret forkert og helt sikkert også derfor i oplever det snavs der er kommet ind...

Jeg har på fornemmelsen a at der har været et andet virusprogram installeret da Avast blev lagt i (det har man ikke med nogle virusprogrammer alt skal være væk.

Der findes en Avast clear som fjerner alt men du skal vide at det andet program du har lagt i vil få slettet de dll. de deler så det skal også ligges i igen 🙂

Jeg har den liggende og kan sende via msn, så smid en pm så finder vi ud af det 🙂

DEVIL_DK

Elitebruger
Tilføjet:
08-11-2009 12:48:02
Svar/Indlæg:
6531/410

ja jeg ved det ikke ikke mig der har installeret det, fik bare det normale opkald
fra søsteren hjælp min pc er sær.

en på hol gav mig dette link
http://support.avast.com/index...
den virkede i fejlsikret tilstand få nu er jeg af med endnu en virus avast 🤣

xponic

Overclocker
Tilføjet:
08-11-2009 12:54:36
Svar/Indlæg:
107/0
User guide

http://www.avast.com/eng/downl...

How to uninstall Avast(v4.8) :yes:
side 79-81

Gylle

Elitebruger
Tilføjet:
08-11-2009 12:58:52
Svar/Indlæg:
1704/19
Hehe helt sikkert også derfor det bøvl er kommet ind i pc...trojanske er det normalt superhysterisk over for...

Fedt du smed link for manglede det selv i netop sådan en situation som den du har.

Syntes det er lidt unfair du giver avast skyld for at være noget lort, i dette tilfælde må du indrømme at det er en fejl 40 som er skylden 😉

Min erfarring er at nogle som har problemer med beskyttelses programmer af den ene eller anden art er at de er cracket med en patch og i stedet for at beskytte er den egentlige synder som inviterer forskelligt snavs ind.

Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Gylle d. 08-11-2009 13:04:09.

DEVIL_DK

Elitebruger
Tilføjet:
08-11-2009 13:26:43
Svar/Indlæg:
6531/410
nu var det en kvinde der installerede det så fejl 40 er bestemt en mulighed, hun har også en sær tildens til at tiltrække virus selv om jeg har forbudt hende at gå på alle de der natursider LOL.

bare det man er nød til at lave en guide for at uinstallere et progra siger mig det er dårlig lavet , kan de ikke få tilføj fjern programmer til at virke er der noet seriøst galt med programeringen imo.

men tak for info :)
holder mig nu til nod32 selv eller MSE lige nu MSE forde jeg ikke har råd til at forlænge Nod32.

Selas

Elitebruger
Tilføjet:
08-11-2009 14:40:33
Svar/Indlæg:
2845/91
En anti virus fra microsoft, hørte godt om det for ½-1 år siden, men troede det var gået i glemmebogen.. Det bliver da det værste AV program nogensinde, forresten er det at have to antivirrus programmer installeret samtidig at inviterer til problmer.

ibanice

Overclocker
Tilføjet:
08-11-2009 16:26:14
Svar/Indlæg:
145/30
Jeg er lidt nervøs for om avast nu også virker så godt som nogle siger. altså jegkøre avast home edition lige nu. er der noget gratis anti vira som er bedre end det? PS: er der nogen som kender til det her? http://www.superantispyware.co... en af mine venner bruger det.

yaryar

Overclocker
Tilføjet:
08-11-2009 16:45:14
Svar/Indlæg:
174/16
Som svar til alle de af jer der tvivler eller er i vildrede med bedste gratisse antivirus kan jeg anbefale en side som denne!

http://fpn.dk/digitalt/compute...

DEVIL_DK

Elitebruger
Tilføjet:
08-11-2009 20:25:08
Svar/Indlæg:
6531/410
det er jo altid godt når folk som dig udtaler sig om noget de ikke engang ved noget om , faktisk virker det ret godt , skift dog til linux og ander open sorce lort hvis du syntes ms er så skidt.

Gylle

Elitebruger
Tilføjet:
08-11-2009 22:15:05
Svar/Indlæg:
1704/19

Dit svar til #5.... men det har alle firmaer på deres side til deres programmer, det er et krav som skal opfyldes.

Du skal ikke stresse over Avast (er hverken bedre eller dårligere end de andre store hvis man skal stole på test) men forstår så ikke du vælger at køre gratis af noget som helst når det har med sikkerhed og du er så nervøs, bruger du nettet til at surfe lidt mail osv ja så er det okay men som en der er så nervøs som jeg fornemmer så bruger du også nettet på anden måde og så er 200kr da en billig pris for den ekstra tryghed der er der.

Husk der er ingen antivirus programmer som løser alt perfekt, Malware og Spyware brør man altid sikre sig lidt ekstra imod.

Og så selvfølgelig de sider man besøger nogle er værre end andre med sådan noget snavs, så meste kan forhindres ved at bruge hovedet fornuftigt under brug.