findes der et program hvor man kan gøre grafikkortet varmt men stadig kan bruge computeren uden at skulle være afhængig af at vente på at programmet er færdigt mens man stadig kan bruge computeren,,
det fordi jeg har en 4870X2 med en fullcover på samt en almen hus radiator som køling også vil jeg se hvor varmt grafikkortet kan blive (hvis det overhovedet er muligt at gøre den varm) 🤡
#0 Du skal bare have fat i et program der kan stresse din GPU.. Dette kan f.eks være 3DMark, da det er de færreste computere der ikke bliver tvunget i knæ af dette program.. Mit gamle 9800GX2 fik hvertfald lov at yde max da jeg kørte 3DMark06 🙂
#12 Rent økonomisk vil det nok være en virkelig dum løsning.. Din computer bruger nok mere strøm på at køre dit GFX på 100%, i forhold til at sætte en olie-radiator i stikkontakten og tænde den.. de giver trods alt jævnt meget varme fra sig..
min computer kører næsten 24-7 en gennemsnits olie radiator suger 1500w pr time så det kan faktisk svare sig at bruge en computer til at varme ens værese op hvis den kører så meget som den gør :D
#15 En gennemsnitsradiator ? Jeg har indtil videre kun fundet noget på 800 og 1000W.. Men om du bruger lad os sige 650W på din computer 24/7, eller om du bruger 800W i 5 timer, kan du se forskel ?
Furmark kan jeg ikke bruge den suger kun 40% GPU ydelse,,,
men det der Folding home halløj hordan og hvor ledes kommer det til at fungere, altså jeg kan sagtens google det men jeg vil heller høre fra dem som har brugt det engang,,,