Nu bliver jeg jo nød til at dømme produktet på lige fod som de andre, så ja bedømmelsen kan måske virke lidt hård når man er klar over det er et highend bundkort man sidder med...
Den version af boardet som jeg har fået udleveret er en rev 0.1, altså en ES model som Rasmus også er inde på.
Har haft fat i en Gigabyte teknikker ang problemet, og det lød også til at være noget han selv havde oplevet på rev 0.1 af det board...
Hvis du kigger på layout delen vil du også kunne se nogle forskel (tænd/sluk knappen er den nemmeste at spotte) ifht dit rev 1.0....
Derud over bruger rev 0.1 så en anden BIOS, og det lykkes ikke at finde en måde at flashe en rev 1.0 BIOS til et rev 0.1 board.
Men må indrømme jeg var lidt træt af problemerne med boardet da jeg personligt havde skyhøje forventninger til boardets formåen...
Når man kigger på de test der findes af rev 1.0 så taler de deres tydelige sprog idet ingen af dem er løbet ind i ram problemer, så denne test afspejler ikke det endelige produkt optimalt pga. de ramproblemer
Mange tak... Giver dig ret i at det var lidt ærgeligt..
Konstruktiv ris og (ukonstruktiv) ros modtages gerne 🤡
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af TheGreenFoX d. 11-11-2009 19:33:34.