det har ikke noget med mit eget system at gøre jeg sp om der er et program så gør vis jeg stå med en disk der kommer fra en computer hvor der er OS med opsætning og det hele boot klar alser er der et program hvor man kan copy den over på en ande disk og smide den i og boot
ved der er e program hvor jeg kan smide den disk i enn ide2usb og en ny disk i en and ide2usb copy os fra den gamle over på den nye og smide den nye disk i den computer og den kører bare
kan bare ikke huske hvad det heder har set det blive brugt på novo ine i kbh i deres it afdeling de skifter dike ud vert 5 år på deres maskiner og så gø de såden tek. gå ud henter diske fra en computer smide den i en dockinstation copy over på en ny setter den pation til activ går over til pcèn sætter den i og wupti den kører igen uden noget form for reinstall ved det sikket koster penge det program men skal bare bruge navnet eller et der kan det samme
Det har da noget at sige hvilken harddisk det er, det er derfor at jeg bede dig om at udfylde din profil.
Hvis det var en samsung harddisk, så kan de godt sige kliklyde. Min sekundær harddisk (samsung) siger kliklyde når vista/win 7 slukker for den for at spare på strømen