sidder lige over TS med et par m8's og vil gerne høre hvordan i andre adder venner, altså hvor finder i nogle at game med? vi er ca 5-6stk, men vil selvf gerne ind og game med flere..
nu hvor MW2 er kommet med denne lidt tilgængelige MP del.. kunne det da være en god idé og få lavet et site, hvor people kan joine og oprette en bruger, hvor man så herefter kan adde et hav af venner til steam..
nogen der evt. har hørt om sådan et site allerede ?
Tråden blev redigeret 1 gang, sidst af damp barn d. 11-11-2009 20:53:55.
#10 hehe ja godaw doo 😛 kan se du har postet i min tråd på hol.. og det jo netop det der skal til, for som sagt er vi 5-6 styks pt. men jeg kender jo ikke flere via steam, så hvis i er friske så post jeres profil navn herved kan man så joine ind og ha større mulighed for at game 😎
#11 Når i nu får oprettet et party inde i spillet, vha invites via Steam, så er det da bare at trykke på Find Match, så finder Matchmaking systemet selv en spil hvor der er plads til det antal mennesker i nu måtte være.
Er der problemer med at oprette et party, så skal der kigges på port forwarding i jeres routers.
edit: Hov, skulle da være svar til #11 istedet for #10 😳
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Nesdunk d. 12-11-2009 10:02:49.
#16 Dustin er selvfølgelig ikke fragtfri, men det hjælper da på det. Så er det jo bare stadig om det er pengene værd ? 😴 Har ingen indtægt pt. og det er jo snart tid til at købe julegaver 🤡
#17 Betragt det som en julegave til dig selv... Det er jo trods alt den vigtigste af alle julegaver! 😛
Købte mit i den lokale Stereostudio biks til 399,- ... Mit var lidt et impuls køb og gad ikke til at vente på postmanden eller betale i dyre domme på Steam