Superbruger
Tilføjet:
12-11-2009 09:22:26
Svar/Indlæg:
452/80
Hey folkens :) Jeg har i et godt stykke tid bildt mig selv ind at jeg ikke havde brug for en stationær computer, og jeg sagtens kunne nøges med en bærbar, men realitetssansen er desværre begyndt at virke igen, og det kribler lidt i en for at komme samle en ny computer :P
Computeren bliver først samlet engang i Januar, eller evt. April (skal ud og rejse i Februar, så det kunne måske godt give mening at vente), men jeg havde tænkt mig at få købt strøm og kabinet nu her, som en julegave til mig selv. Spørgsmålet er så, hvilket kabinet skal man vælge? Jeg har læst en del af de reviews der er her på siden, men jeg er stadigvæk noget i tvivl - Mine behov er ikke voldsomt store - Jeg vil gerne have plads til at kunne køre crossfire, og der skal self. være et ordentligt luftflow, og så gør det self. aldrig noget at den ikke larmer. Jeg har ingen planer om vandkøling e.l. så det skal der ikke tages højde for. Det ville self. ikke gøre noget at der er plads til en ordentlig CPU køler, men det er ikke et must, da jeg ikke har planer om at OC så meget, at det skulle blive nødvendigt.
Hvilket kabinet ville i vælge til det behov? For så vidt har jeg ikke nogen direkte mindstepris, men jeg har ærlig talt ikke behov for et eller andet voldsomt highend. JEg vil hellere spare lidt på kabinettet og købe noget andet for de penge :P
(bonus spørgsmål: Kan en Corsair 720w ikke godt trække et par 5870'ere i crossfire, hvis ikke der skal OC'es noget særligt?)