Øhh?
Vandet har da så meget direkte kontakt som det overhovedet er muligt?
Jeg citere lige, Vandtanken er strukket i et stykke aluminium med finner hele vejen rundt og dermed fungerer den som en naturlig radiator Hvis du tænker på det er anodiseret, så hjælper det ikke noget, da det ikke er en hinde, men metallet som skifter farve hele vejen igennem....
Og det er altså meget fint dit kølehoved ser nyt ud inden i, men jeg syntes næsten du skulle prøve at skille det ad, muligvis lige lade det ligge og trække ilt i en 24 timers tid for at fremskynde processen som du alligevel ikke kommer uden om, så kan du jo se hvad vi mener med at det hele går op i sort snask og underlige misfarvninger...
Det er ikke noget nyt inden for vandkølings verdenen, det samme gælder for farvet vand, det sætter også spor i kølehovederne samt efterlader underlige fragmenter efter sig... dette er især swiftech apogee kendt for, grundet dens meget lave flow hvor vandet virkeligt kan sætte sig fast....
Hvis jeg ikke husker galt så er det ikke mere end 6 måneder siden hvor en bruger herinde viste sin egen hjemmelavede aluminiums beholder efter 2 måneder med feser one.... vandet havde mistet sin farve (det var gennemsigtigt) og gæt hvor alt farven sad henne.... I beholderen som var ædt fuldstændigt op....
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af hansen2605 d. 14-11-2009 12:15:04.