Kan ikke fjerne Samsung software!

Software d.  15. november. 2009, skrevet af epd
Vist: 621 gange.

epd

Overclocker
Tilføjet:
15-11-2009 00:47:08
Svar/Indlæg:
54/55
Jeg ville installere et Samsung program til min mobil (F480) så jeg kan overføre billeder, osv. men under installationen gik det helt amok med en masse fejlmeddelelser, osv. da jeg endelig fik lukket lortet, virkede programmet selvfølgelig ikke - surprise!

Nåh men går så ind i "fjern programmer" for at afinstallere lortet igen, og der er en helvedes masse Samsung drivere/programmer på listen. Jeg får fjenet "hoved" programmet og et par andre drivere, men nu er der stadig 7 drivere/programmer/whatever som bare er umulige at have med at gøre! Klikker man "fjern program" kommer der fejlmeddelser ved nogle af dem, ved andre ser det ud som om den afinstallerer og man bliver bedt om at genstarte. Men når man har genstartet er de samme 7 der stadig. 😐

Jeg har kørt CCleaner en masse gange, jeg har prøvet 2 Uninstaller-programmer - Your Uninstaller og Revo - i begge disse programmer kan man ikke se de 7 samsung nogle steder! Det kommer simpelthen ikke på listen!
Jeg har også prøvet systemgendannelse, det virker heller ikke.

Jeg er ved at være træt af det lort, og er løbet tør for ideer, så håber virkelig der er nogle der kan hjælpe mig!

Jeg kører forresten Windows 7 Ultimate hvis det har nogen betydning.

Tråden blev redigeret 1 gang, sidst af epd d. 15-11-2009 00:55:51.
epd

Overclocker
Tilføjet:
15-11-2009 02:01:02
Svar/Indlæg:
54/55
Problem løst.

CCleaner har også en funktion til at fjerne software - som virker 🙂