Problemer med display på dell xps

Diverse d.  15. november. 2009, skrevet af sesam
Vist: 434 gange.

sesam

Elitebruger
Tilføjet:
15-11-2009 11:20:44
Svar/Indlæg:
2516/381
Hej..

jeg har en dell xps 1730, en fed maskine..

Men lige over tastaturet, sidder der et lille display, og det er et logitech display..

Det kan vise en masse ting.. men har altid brugt den til at vise ydelse..

Her efter jeg har fået win 7, virkede den org. driver ikke mere, og jeg har været inde på logitech hjemmeside og finde en ny.. fik den til at virke igen..

Men her den anden dag holdt den op med at virke som den skal..

Den kan nu kun vise windows medi player info,, og når jeg åbner programmet kan jeg ikke vælge at vise andet,, og det plejer jeg at kunne..

Mener måske det er sket i forbindelse, med en update til win7..

Nogen som kan hjælpe mig her 😐
(FIH)

Elitebruger
Tilføjet:
15-11-2009 13:20:20
Svar/Indlæg:
2687/71
kan du ikke bare slette den windows update og installere den driver du havde før?

den burde ligge inde i tilføj/fjern programmer

sesam

Elitebruger
Tilføjet:
15-11-2009 13:46:13
Svar/Indlæg:
2516/381
prøver lige at se om jeg kan finde den opdatering,, må jo være en af de sidste..

EDIT:

har fjernet de sidste opdatering.. og lagt driveren ind igen. men det virker..

Den skriver underprogrammer, der kan køre i displayet,, kun windows sideshow,

det er ikke noget jeg har lagt ind.. for har altid kun brugt den som ydelses måler

Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af sesam d. 15-11-2009 13:53:54.

sesam

Elitebruger
Tilføjet:
17-11-2009 11:12:43
Svar/Indlæg:
2516/381
Har nu leget lidt med det..

og hvis jeg frejner driveren.. ganstarter, og installere driveren igen. så virker den igen. Bruger driveren til logitech g15 tastatur, anbefaler de på dells hjemmeside, da der ikke ligger en win 7 driver på deres hjemmeside.

Men som sagt så virker displayet igen som ydelses måler, og jeg har en masse programmer i oversigten, jeg kan få til at virker der på.

Men efter et par dage, er der igen mediaplayer info i displayet, og når jeg går ind i programmmet til displayet, er alle de andre programmer væk, og det er kun windows sideshow der er tilbage, som viser mediapaler info..

Hvad fanden skal jeg skal gøre?? HELP!