Hejsa
Sorry jeg ikke lige har svaret tilbage noget før, men blev sku forstyrrret i går.
#10 Rat og pedaler. Det er bestemt ikke nogen dårlig ide og er faktisk ellerede planlagt, men det var enelig til brug på min PS3 her når Gude spillet Grand Turismo 5 kommer. Men jeg kunne jo vel enelig bare købe et sæt der både dur til PS3 og PC.
#11 Et større PC bord ville være dejligt, men jeg har ikke plads i min lejlghed til et større bord lige nu. Godt forslag med mus, men jeg kan bare ikke fordreage mus med ledning og er grunden til at jeg har Logitech G7 musen i stedet for deres andre G serie mus. keyboard forslag med Logitech G19 er ikke noget dårlig forslag og det vil jeg lige overveje, men jeg er dog altså stadig og vel dig tilfres og glad for mit G15 keyboard.
Ang. dit spørgsmål: så ja, faktisk er der 2 spil som stadig godt kunne bruge mere GPU power og det er crysis og GTA 4. Maxed ud kan jeg faktisk godt opblevet hak i spillene.
#13 i denne omgang springer jeg over vandkølling da jeg ikke vil OC højerer end jeg har gjordt nu aligevel. Faktisk er det første gang med denne maskine at jeg overclokker både CPU og grafikkort, så stopper mens legen stadig er god.
#14 rigtig at vandkølling ser nice ud, men jeg skal ikke OC højerer end jeg har gjordt nu og vandkølling forbedre ikke ydelsen på PC´en i sig selv. Så vand springer jeg over. Detsuden er jeg ikke ude på pc´en skal se fed ud. Den skal bare yde så meget så muligt uden at den bliver overbelastet. Jeg er ikke Casemodder, extreme oc´er eller lignene. Men der i mod gamer som hoved mål og det er PC´en så designet efter.
#20 Jeg har mine grunde til at jeg springer SSD over. Først og fremmest har jeg ikke ordenlig tillid til SSD i nu (stadig forhold ny teknik) da de første var plaget af fejl og ustabilitet. Detsuden er jeg mere end tilfres med mine velociraptor diske, super dejlige drev må jeg tilstå. Og fordi jeg valgte GTX´er frem for SSD er ganske enkelt at jeg prioterer spil power frem for hurtig loade tid (som SSD uden tvivl ville have givet).
#29 hvis du kigger så er en 24 tommer sat på indkøbs sedlen ellerede.
#31 Tråden er mest ment som et tjeck på om jeg skulle have overset noget der kunne booste ydelsen. Flere øjne ser jo bedre end 2...
#33 Skærmen er ellerede planlagt som indkøb hvis du har læst ordenlig efter. Vand og SSD kan du læse i de andre svar hvorfor jeg ikke køber det.
Og tak til alle jer med forslag.
Ang. med at blære sig, var det overhoved ikke formålet med denne tråd. Men godt at se man stadig har et fedt rig 😛
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af SkylineGTR d. 16-11-2009 18:53:20.