#11 Rigtigt nok, han glemmer helt at dykke ind i de mangler, som P2P hostingen medfører:
Regelsættene for de forskellige gametypes er 100% strikse, sålænge det ikke er en Private Match.
Implementeringen af Steam Friends Community (overlayet) in-game er pisseringe mht. at finde friends til at starte et Multiplayer game, hvor der ikke er overfyldt med ulæselige tegn fordi russerne har et helt andet tastatur og codepage - og hvor spillerne kan blive enige om, at en omgang Hardcore Team Deathmatch ikke er ovre på Derail eller Wasteland (snipermaps), fordi en eller anden fed nørd af en programmør hellere vil lave actionsekvenser for Dreamworks end at glæde de mange fans, der mere og mere må se til, mens en fed genre og serie mere eller mindre forfalder til et marketingstunt som udelukkende er beregnet på konsolspillerne. Om det så er fordi han kan lide at blive $&%pulet af en CEO fra Activision eller ej - det kommer mig sku ikke rigtigt ved. Zapper-kulturen styrer konsolmarkedet? :yes:
Noget der især ærgrer mig er, når der fx i Hardcore S&D kun skal 4 point til for at vinde mappet. Det umuliggør jo enhver form for konstruktiv tænkning, som: "sh1t, vi er bagud 5-0... vi må tænke os om efter en ny strategi", i og med man som regel kun har 1 runde tilbage at gøre en kæmpe forskel i, da langt de fleste maps favoriserer den ene eller den anden spawn-ende. At det så ikke længere er muligt at bruge chat-commands som i CS og i CoD-WaW (enemy spotted, flank right & need backup site B) - noget som altid har fungeret temmelig godt - øger sku ikke interessen for spillet.
Selvfølgelig kan jeg bare jokke mikrofonen i stikket, men det har jeg sku heller ikke gjort i CS, men alligevel fungerer det - og alle (stort set) bruger jo chat-commands. Noget andet er så at det bliver rimeligt svært at få en dansker, en tysker, en franskmand og en russer til at blive enige om at snakke engelsk sammen.. Det er fan'me skuffende 🤣 MW2 er en dødsejler, men jeg bliver da lige hængende og ser hvilke opdaterninger og mappacks de kommer ud med... hvad skal man ellers kigge efter? CoDWaW eller MW? Er der andre habile spil (BF2? never!) i genren, som bæres frem af CS stilen?