Dette post er nok en anelse lang, for de fleste af jer desværre.
Parallel-Importeret fjernsyn: - De lover det er danske modeller. Desværre er det bare en stor løgn som har kostet mig 1500kr. + yderligere 3 ugers ventetid. Dansk IT Lager ønsker ikke at tage ansvar for det.
Dårlig kommunikation: - De fortæller en, de ting man vil høre, og så sker der ikke mere ved det. - De lyver, fx siger de flere gange at de har sendt email til mig, som jeg aldrig modtager, eller at de nok skal ringe til en enten i dag eller i morgen. - Umuligt at få noget information ud af dem, som jeg kan bruge til noget.
LAAAAAANGG ventetid: - De har haft mit fjernsyn i +6 uger nu, og de ved endnu ikke om mit tv til reperares eller erstattes med et nyt.
RMA afdelingen: - Svarer på 1/3 af de mails jeg har skrevet til dem. - Lover mange ting, som ikke bliver til noget, fx at ringe tilbage ang. status, eller enten i dag eller i morgen er din sag færdig(Den besked har jeg fået 3 gange nu 1st gang for 1½ uge siden).
Kundeservice: - Somregel flinke at snakke med, desværre ved de intet, om min sag, ret irriterende når RMA, nærmest er umulige at komme i kontakt med.
Min personlige erfaring, så har jeg faktisk fået meget bedre service hos Getmore end hos Dansk IT Lager. Jeg har endnu ikke fået mit tv. Har I dag modtaget en mail, om at jeg først vil få besked i næste uge, selvom jeg i går blev lovet at min sag vil blive afsluttet i dag.