Dansk IT Lager

Hyggehjørnet d.  18. november. 2009, skrevet af Kondichael
Vist: 1160 gange.

Kondichael
 
Superbruger
Tilføjet:
18-11-2009 14:11:13
Svar/Indlæg:
940/111
Ringe oplevelse med Dansk IT Lager.

Mit TV gik i stykker for lang tid siden:
http://hwt.dk/forumthread.aspx...

Dette post er nok en anelse lang, for de fleste af jer desværre.

Parallel-Importeret fjernsyn:
- De lover det er danske modeller. Desværre er det bare en stor løgn som har kostet mig 1500kr. + yderligere 3 ugers ventetid. Dansk IT Lager ønsker ikke at tage ansvar for det.




Dårlig kommunikation:
- De fortæller en, de ting man vil høre, og så sker der ikke mere ved det.
- De lyver, fx siger de flere gange at de har sendt email til mig, som jeg aldrig modtager, eller at de nok skal ringe til en enten i dag eller i morgen.
- Umuligt at få noget information ud af dem, som jeg kan bruge til noget.

LAAAAAANGG ventetid:
- De har haft mit fjernsyn i +6 uger nu, og de ved endnu ikke om mit tv til reperares eller erstattes med et nyt.

RMA afdelingen:
- Svarer på 1/3 af de mails jeg har skrevet til dem.
- Lover mange ting, som ikke bliver til noget, fx at ringe tilbage ang. status, eller enten i dag eller i morgen er din sag færdig(Den besked har jeg fået 3 gange nu 1st gang for 1½ uge siden).

Kundeservice:
- Somregel flinke at snakke med, desværre ved de intet, om min sag, ret
irriterende når RMA, nærmest er umulige at komme i kontakt med.


Min personlige erfaring, så har jeg faktisk fået meget bedre service hos
Getmore end hos Dansk IT Lager.
Jeg har endnu ikke fået mit tv. Har I dag modtaget en mail, om at jeg
først vil få besked i næste uge, selvom jeg i går blev lovet at min sag
vil blive afsluttet i dag.