Sidder med min Western Digital World Edition 500GB (blue rings) fyldt med data som jeg ikke rigtig kan få lov at overføre tilbage til min computer.
Jeg kan godt få lov at overføre data til disken men så snart jeg prøver at overføre dataen tilbage igen så fejler den ved nogle filer og de fleste "store" filer, altså filer der fylder mere end et par hundrede megabytes.
Den prøver at overføre filerne men det ser ud som om den går i selvsving et øjeblik og er ikke til at se på netværket imens. Når den er kommet sig kan jeg se harddisken på netværket igen og andre gange er jeg nødt til at genstarte den før den bliver "normal" igen. Når den går i selvsving lyder det som om den læser de 2 samme punkter igen og igen, men det er ikke den der klassiske "bad sektor" eller "defekt hdd (cyklisk redundans)" lyd.
Så jeg tænkte om der er nogle af eksperterne herinde der måske kunne hjælpe mig med en løsning?
kør du med e-sata eller usb? for jeg havde problemer med e-sata. usb virker bedst hos mig. hvis det ikke virker, så prøv på andet computer og se om det virker der, eller gør som #1 skriver