#8 hvis du vælger M1 skal du være meget opmærksom på skjulte priser. Jeg havde selv M1 for mange år siden, hvor jeg automatisk blev tilmeldt en service pakke til 30kr om måneden(hvilket ikke er lovligt, men det fandt jeg først ud af nogle år efter). Da det gik op for mig skrev jeg til dem og klagede over at de havde taget de ekstra penge uden at informere mig, de ville selvfølgeligt ikke betale pengene tilbage.
I første omgang afbestilte jeg servicepakken, som indeholdt standard funktioner som vis nummer, efterfølgende droppede jeg abonnementet. Der har været andre lignende sager siden. Jeg vil aldrig have noget med M1 at gøre igen og hver gang jeg kan få overtalt andre til at vælge noget andet føler jeg at en lettelse.
Jeg har p.t. Telmore og har tidligere haft one mobil, jeg har gode erfaringer. Jeg har også haft TDC, de ofte nogle meget gode tilbud på mobiler og dem har jeg heller ikke haft problemer med.
#0 Hvis de skriver du har 14 dage til at opsige abonnementet er det fra den dag du modtager brevet, så hvis du afbestiller det 10 dage efter du har modtaget brevet, så kan Telenor stadigt ikke stille sig i vejen. De må ikke skrive 14 dage sende det ud en uge for sent og så forlange at du siger det op senest efter en uge, det ville være fusk.