#132+133
Du har godt nok ikke været heldig i den her tråd, det har du altså ikke 🤣
Men du kunne da starte med at fortælle hvad du selv kører i siden en E28 er så fesen?
Men du kan da bruge google, det er da altid noget, bare lidt synd at E60 er en lidt gammel 5 serie efterhånden, muligvis hvis du tog den nye F op så kunne jeg da følge dig.... Min egen s60´er er trodsalt nyere end det du nu prøver at blære dig med 😉
Men skal åbenbart skære alting meget ud i pap for dig, audi satset på et eksklusivt look, mens VW satser på et noget mere afdæmpet, men stadig noget med stil over.... Audi henvender sig til folk som gerne vil have en bil som udstråler penge og klasse, mens VW holder sig til noget "alle folk" vil syntes er en pæn og afdæmpet bil.... fortæller intet om hvem der kører i den, den passer bare ind i mange flere situationer....
Hvis der er nogle som er et lavtstående individ her så er det da godt nok dig.... En ting er du bare skriver op om noget du ikke har en anelse om siger en masse om dig, noget andet er du begynder at føle en trang til du bare må overgå mig med et eller andet (se; jeg tjener flere penge end dig)
Et eller andet sted føler jeg virkeligt med dig, det er svært at alting kun skal gå op i penge, du er ikke rigtigt noget, så du må finde et eller andet at hæve dig over mig på.... Du siger hverken hvor mange penge du tjener, hvad du arbejder med, hvor gammel du er eller noget....
Så hvis du er 15 år, går med aviser, mangler noget at lave i fritiden, så få dig et liv og meld dig ind i en fritidsklub eller noget.....
Er du op i årene, tjener en masse penge, har en fed bil osv, stort hus, så fint, hvis du virkeligt er så lavt stående og indebrændt at du ikke kan finde trøst i andet end at nedgøre folk med deres profession så fred være med det... jeg er hamrene ligeglad et eller andet sted... Jeg kan lide hvad jeg laver, tænker ikke på penge, dem kan jeg lave ved siden af i mit fag hvis jeg mangler dem....
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af hansen2605 d. 25-11-2009 22:12:31.