Processor type Core 2 Duo 64-bit computing Ja Clock-frekvens 1.3 GHz Producent Intel Hastighed 0 - 1.9 Ghz Type Core 2 Duo Strømeffektivitet Ultra Low Voltage (ULV) Processornr. SU7300 Processor Teknologi Multi-Core Dual-Core
Hvordan er denne CPU ? Er den meget langsommere end en alm C2D som ikke er ultra low volt ? Hvor stor er hastighedsforskellen ? Jeg skal ikke game eller køre noget særligt krævende, men jeg kan godt lide den er hurtig til at navigere rundt.
Er der nogen der tilfædigvis har købt denne bærbar ? eller kender til den ? Hører gerne om erfaringer med den.
Må nok indrømme at jeg ikke går synderligt meget op i bærbar graffik, men det er noget onboard som bare kører på bundkortet så det er ikke verdens kraftigste kort, så du skal ikke forvente at hele spilsamlingen til at køre lige flydende på 😳
Jeg har en Acer med samme CPu og den er glimerende til desktop arbejde såsom word, surf, mail og den slags men du skal bare ikke have for mange programmer kørende samtidig så knækker den halsen.