Synes da det der indlæg er helt henne i skoven, men lad mig da lige forsvare #19
Jeg kender Martin. Han er i lære som han skriver, og det giver ca. 11.000 kr. før skat som voksenlærling.
Hans mobil abb. er noget af det billigste der kan betale sig at have. Nettet er latterligt lavt i forvejen, grundet den økonomiske situation.
Han har ingen bil - og skal man nu flytte fra hus og hjem pga. medielincensen, det lyder da helt hul i hovedet i min verden.
Hans pc er gammel, som du kan se er han ny bruger herinde, da han bare gerne vil lære lidt mere om det.
Forstår udmærket godt at livet er imod en osv. Jeg skal selv til at leve på 6101.70 kr. pr. mdr. i alder af snart 26, for det mener staten sagtens at jeg kan ( skolepraktik ydelse ) og skal jeg betale husleje og medielicense, forsikringer, fagforening, el, mobil abb, internet ( som er et must for min udd ), og mad + mit lån jeg har i banken - så er der sq kun et -2000 kr. tilbage på min konto hver mdr. Og at finde et job ved siden af i disse tider, er noget jeg har prøvet på i over 3 mdr.
Så, som jeg ser det, så skal det lort bare afskaffes, eller som andre er inde på, ligges over skat, så at man betaler efter hvad man tjener, eller sæt det ned, så alle kan være med :D
På den måde for de jo os flere der gerne vil betale, og så kan vi betale deres gæld 🤡
-Tahiti