Det er så sindssygt vigtigt at handle et sted, hvor man er sikker på at supporten er i orden. Det kan måske godt virke som en god handel, hvis man kan spare 100-200 kroner i første omgang, men når fælden klapper, så sidder man tilbage og fortryder at man måske var lidt nærig i første omgang.
Det er jo set gang på gang for Getmore kunder...folk køber for at købe billigst, men supporten er så også derefter. Jeg ville i hvertfald handle der, hvor jeg selv følte at jeg havde en garanti, hvis lortet gik i stykker.
2 måneder er jo fuldstændig latterligt. Det kan ikke være rigtigt at du skal sidde og vente så længe på en reparation. Desuden kan det være ualmindeligt besværligt at reparere noget som grafikkort, så de trækker garanteret bare tiden, i stedet for at give dig et nyt, og kassere det andet.
Summa sumarum er vel at de få hundrede kroner ekstra man betaler hos de gode forhandlere, er en form for sikkerhed, man forhåbentlig ikke får brug for, men som er super nice at have, hvis uheldet er ude 😉