Så kom dagen hvor det 3. kort kom ind af døren, denne gang et PowerColor HD 5970. Dog var det kamp at få det hentet fra posthuset da en horde af pensionister havde udset sig netop denne lørdag til at få klaret alle deres ting :\ Somom det at jeg skulle hente mit GFX ikke var det vigtigste i verden.
Anyways, det blev min tur og jeg fik min kasse. Jeg kom hjem (i øvrigt i rekord tid), tog det raslende Asus kort ud og skurede ondt på det, mens det nye PowerColor med et smil og nænsom behandling blev sat i. Skruerne blev monteret, skærmkablet i og strømmen tændt.
Det næste krævede mod, jeg turde næsten ikke at høre resultatet, men så fik jeg mandet mig op og trykket på powerknappen.
...Pc'en startede og GFX køleren gik i fuld power det ene sekund som det plejer ved opstart og så var der ellers ...stille! YES SIR! INGEN RASLEN, INGEN BLÆSER STØJ - Bare en ren computer "næsten-ikke-eksisterende-støj" som den skal være! WEEEEEEEEEEEEEE! :D
Så der er kun tilbage at rose både PowerColor for et "stille kort" og Komplett.dk for en fantastisk support!
Og hvis det ikke var fordi XFX + Asus kortet skulle leveres tilbage, så var de røget ud over altanen fra 2. sal til stor nydelse for mig efter den larm og problemer de har skabt!
Og i øvrigt, god lørdag :)