Få fremkaldt billeder online?

Diverse d.  27. november. 2009, skrevet af sesam
Vist: 516 gange.

sesam
 
Elitebruger
Tilføjet:
27-11-2009 13:36:49
Svar/Indlæg:
2516/381
Ja Jeg har nu i flere år haft digital kamera.. men aldrig fået et eneste fremkaldt,, og har nu besluttet at tiden er ved at være inde..

Men kan man få dem fremkaldt online, og få dem til sendt,, eller skal jeg ned med dem i en butik,, fona, eller hvad ved jeg..

Nogen der har erfaringer , med det der online, hvor man kan det, og om det er ok?? pris og kvalitet

og hvis man vil aflevere dem et sted hvor skal det så være,, mht. kvalitet og pris??
FSP
 
Superbruger
Tilføjet:
27-11-2009 13:57:05
Svar/Indlæg:
423/28
Jeg får altid mine billeder fremkaldt i en butik, der selv kan fremkalde dem,
Har engang oplevet, at mine billeder var blevet væk.
Desuden hører jeg også til dem, der ikke fremkalder alt.
Så jeg bruger gerne 1kr ekstra pr. billede, for at få dem lavet i butikken og i en bedre kvalitet.

P.S. Jeg bruger den lokale Photocare.


Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af FSP d. 27-11-2009 23:03:17.


M@rty_Mcfly
 
Elitebruger
Tilføjet:
27-11-2009 14:11:25
Svar/Indlæg:
243/52
Jeg får mine billeder fremkaldt hos http://foto.bilka.dk/ og er tilfredsmed kvalitet og pris.





Svaret blev redigeret 4 gange, sidst af M@rty_Mcfly d. 27-11-2009 14:16:49.


Bøge
 
Superbruger
Tilføjet:
27-11-2009 14:24:14
Svar/Indlæg:
205/1
Jeg benytter også Bilka. Billederne skal bare uploades og så bestemmer du selv om de skal sendes til dig eller og du vil afhente dem i en Bilka efter eget valg.

Hvsi man sammenligner pris og kvalitet er det hos Bilka at jeg har oplevet det bedste. God kvalitet og lav pris.


loopstr
 
Ny Skribent
Tilføjet:
27-11-2009 16:41:21
Svar/Indlæg:
494/66
Jeg har tit brug tdc kun på det grundlag at der kan man få store billeder fremkaldt billigt og kvaliteten er fin....


1holmes
 
Elitebruger
Tilføjet:
27-11-2009 16:55:55
Svar/Indlæg:
1375/88
Jeg bruger den her fra COOP. http://kortlink.dk/7783 Dem har jeg været rigtig glad for at bruge, de sidste 4-5 år. Lige som den fra bilka kan man vælge enten at få dem tilsendt eller selv afhente dem i en butik tæt på hvor man bor.
Her har du deres prisliste. http://kortlink.dk/7785


Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af 1holmes d. 27-11-2009 16:57:52.


sesam
 
Elitebruger
Tilføjet:
27-11-2009 19:08:59
Svar/Indlæg:
2516/381
Takker..

Jeg kigger lige lidt på de forskellige,, tror jeg vil prøve et par steder her den første gang,, for lige at se kvaliteten,, i forhold til pris,,

Kan jo være jeg slet ikke kan se forskel 😳


;Men hvis der er andre der kender nogle steder,, så kom med dem :yes:


CerB
 
Elitebruger
Tilføjet:
27-11-2009 23:13:25
Svar/Indlæg:
392/18
http://www.pcworld.dk/art/1022...


anbefaler bilka, super kvalitet iforhold til min lokale foto care butik


MadMaxDK
 
Elitebruger
Tilføjet:
28-11-2009 10:27:45
Svar/Indlæg:
31/7
Jeg har en del år i træk brugt www.mittrykkeri.dk til at lave fotobøger. Perfekt gave til farmor 😀.


sesam
 
Elitebruger
Tilføjet:
30-11-2009 10:33:01
Svar/Indlæg:
2516/381
Jeg har nu prøvet flere gange at benytte mig af bilka, som i forslår,,

Men kan ikke få det til at virke,, den slår fejl hver gang, ved overførselen af billederne..

Nogen der kender til en løsning på dette?? 😩

Har skrevet til deres kundeservice, men ikke fået svar endnu,, og man kan hvis ikke ringe til deres fotokundeservice



sesam
 
Elitebruger
Tilføjet:
03-12-2009 22:35:38
Svar/Indlæg:
2516/381
Fik bilka til at virke,, ved at benytte det offline..

Men men men

Jeg har også allerede fået billederne,, fra de forskellige steder,, for jeg har fået dem fremkaldt 3 steder,, da det var første gang, lige for at se hvad skal skulle benytte i fremtiden..

Og må helt klart sige,, det bliver IKKE bilka :no:

Fotocare,, shit de var dyre,, men og helt klart nogle gode billeder, dog var der 2 billeder, som ikke blev fremkaldt i samme format som de andre,, og det kunne manden ikke give en særlig god forklaring på, andet at det var min skyld, og nogle indstillinger på kameraet,, sjovt, det så ikke er sket hos click og bilka 😳

Click.. og også dyre end bilka,, men klart de bedste billeder.. og alle i samme format 😛

Bilka.. det var sku billigt, selv med 40kr i porto,, men farvene ligger et stykke fra de andre,, og et stykke fra virkeligheden..
Og rigtig mange af billederne har streger, de er svage, men de er der,, billederne, ser fine ud hvis du bare lige kigger på dem, men hvis man skal bruge dem til noget, er de ikke noget værd,, og slet ikke når jeg samligner med de andre,, har skrevet til dem,, men ikke fået svar..
fik også 2 stk lavet i 20x27cm.. ved bilka,, og de var blevet bukket flere steder da billederne var kommet frem til mig,, af posten,, og posten siger bare for dårligt pakket ind, og der må jeg give dem ret.. Kan se de er blevet afsendt fra en foto biks i tyskland,,, fint nok med mig, hvis de bare havde værte i orden.


Hvis nogen er intersseret i at se de streger fra bilka,, kan jeg da ligge nogle ind i min profil,, så sig lige til 😉

Men tror det bliver click fremover i deres sølv kvalitet