Fik bilka til at virke,, ved at benytte det offline..
Men men men
Jeg har også allerede fået billederne,, fra de forskellige steder,, for jeg har fået dem fremkaldt 3 steder,, da det var første gang, lige for at se hvad skal skulle benytte i fremtiden..
Og må helt klart sige,, det bliver IKKE bilka :no:
Fotocare,, shit de var dyre,, men og helt klart nogle gode billeder, dog var der 2 billeder, som ikke blev fremkaldt i samme format som de andre,, og det kunne manden ikke give en særlig god forklaring på, andet at det var min skyld, og nogle indstillinger på kameraet,, sjovt, det så ikke er sket hos click og bilka 😳
Click.. og også dyre end bilka,, men klart de bedste billeder.. og alle i samme format 😛
Bilka.. det var sku billigt, selv med 40kr i porto,, men farvene ligger et stykke fra de andre,, og et stykke fra virkeligheden..
Og rigtig mange af billederne har streger, de er svage, men de er der,, billederne, ser fine ud hvis du bare lige kigger på dem, men hvis man skal bruge dem til noget, er de ikke noget værd,, og slet ikke når jeg samligner med de andre,, har skrevet til dem,, men ikke fået svar..
fik også 2 stk lavet i 20x27cm.. ved bilka,, og de var blevet bukket flere steder da billederne var kommet frem til mig,, af posten,, og posten siger bare for dårligt pakket ind, og der må jeg give dem ret.. Kan se de er blevet afsendt fra en foto biks i tyskland,,, fint nok med mig, hvis de bare havde værte i orden.
Hvis nogen er intersseret i at se de streger fra bilka,, kan jeg da ligge nogle ind i min profil,, så sig lige til 😉
Men tror det bliver click fremover i deres sølv kvalitet