#215 Ja jeg ved det godt, smider lortet ud, og må heller starte forfra 😀
Hans forklaring var at kvaliteten af Silverstove kabinetter ik altid er perfekt, og han tit oplever skrammer som deres kabinetter, altså de skrammer jeg oplevede var der fra starten efter hans forklaring!
Han var fuldstændig enig med mig I at de burde have fjernet den kabelholder, men at der ikke var malet ordenligt, var ude af deres hænder da det blev gjort hos en professionel maler, og nogen steder er svære at komme til...
Jeg har snakket frem og tilbage med ham, og vi er kommet frem til en løsning, hvor jeg får lidt free stuff fra ham, og så dækker jeg selv de skrammer til med lidt terpertin baseret hobbymaling, det skulle holde...
Der var ingen problemer, og det han har tilbudt mig vil jeg ikke nævne her da det er forhandlinger mellem mig og ham, men lad mig sige det sådan, at jeg er en tilfreds kunde nu...
Og en omgang hobbymaling viste sig at være en ganske fin løsning, det dækker så det ikke kan ses på afstand, og da jeg skulle montere radiator, kom jeg selv til at lave et par ridser, men med lidt malin ses det ikke, så det er helt fint :)
Efterfølgende, har jeg set flere TJ07 projekter på deres forum, hvor jeg kan se at de altså ikke har fjernet denne kabelholder, så det var ikke kun mig, men man kan jo håbe at de husker det for fremtiden...
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af bodyman d. 17-12-2009 09:43:51.