Hey Jeg ved at få lavet en hjemmebio med et stort tv osv. Nu er turen kommet til et godt højtalere sæt? Hvad kan det være for noget jeg skal have fat i for at kunne få noget godt biograf/game lyd??
Pris klassen ved jeg ikke da jeg ikke kender så meget til højtalere. Det skal ikke være hunde dyrt men det må godt kunne levere varen.
hej hvis du går ind på denne side, og kigger under home taetre, der en subwoffer navn Cube 2, og 3 stk sib Xl til front og center, og 2 stk sib, som baghøjtaller, jeg har sådan et sæt stående, det 2 år gammelt, og spiller røven ud af bukserne, kanon hjemme bio, og har haft det til en ps3 hvis du er interreseret så send en pm
og grunden til jeg ikke bruger dem mere, at jeg er flyttet fra hus, til lille lejlighed, og har et rotel anlæg med 2 stk højtalere også mærket Focal JM-labs
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af rosty d. 29-11-2009 09:25:39.
Man kan sige, Dali's Concept serie kan også sagtens bruges, og de har da også et tilbud på dette. Det billigste koster omkring 8000,- Incl forstærker og kabler. Det kan gøres for omkring 13000,- så.