#5 Det er umuligt med C2 at komme så højt op... Selv med LHE er det ikke sket, og en flok "nobodies" (har aldrig hørt om dem) har ikke lige adgang til LHE.
S_A_V er ikke en nobody tjek hans profil inde på hwbot.org så vil i se at han ikke er en nobody den mand er en kanon ocer..
sf3d og dem fra findland kørte 7ghz+ for mange måneder siden på en C2 og har rundet 7.1ghz på en C3
og LHE kan de fleste købe hvis de har adgang til ln2 jeg kan få det til 100-150kr + moms literen så det er jo bare om at have skravet nogle penge sammen hvis det nu var
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af riska d. 30-11-2009 17:12:11.
Dem der var fake var nu lette at spotte, de havde en højere multi end CPUen supportede, men der var en bug så man kunne stille multien højere uden den egentlige hastighed ændrede sig, men det kunne CPUZ ikke se.
Det var C3 som Petri brugte.... Det blev senere skjult eftersom der stod "retail chip" ;)
#10 135ex moms, plus minus et løse--- derudover så er der lige det at 230L dewar er minimum til formålet... 25L vil de ikke fylde med det for dig, om ikke andet vil de ikke ved airliquide
jeg søgte på nettet, og sendte første hit en mail, og dagen efter fik jeg en mail, at jeg kunne afhente for 9.75 kg, og hvis jeg købte over 60 kg, blev det leveret for 120 kr ekstra, men man fik så en flamingo kasse med der
AGA ville have 700 kroner for 12kg tøris..... Airliquide 380 for 20kg.... (BEGGE INKL: FLAMINGO KASSE, tages der ca. 100 for normalt)
AGA vil have 625 for 25L LN2 Airliquide 720
.... Mine 20kg er snart væk, grundet skide PSU har jeg ikke fået et eneste godt resultat mht. 3D, tilgengæld en kammerat som har givet mig en 1200W :yes:
1275mhz 8-7-7, 1200mhz 7-7-6 på ram med i5 og 3 år gamle ram tilgengæld 😎
#28 Det var da frustrerende, noget kunne tyde på at uanset hvad skal man presse de gasleverandører
Synes godt nok de 700kroner for 12kg var totalt out of this world...
10kr/kg ville være super, er det inkl. moms og det hele? 🙂 Såfremt tilfælde, kunne du evt. PM'e mig et telefonnummer til din kontakt eller lignende? Jeg kunne godt tænke mig at købe væsenligt mere tøris end hidtil i det kommende år.... 20 kg x12 på et år ville passe mig fint :yes:
Ja det er det 🙂 Køber hos Svejsehuset i Århus, og i Taulov, der har vi endnu bedre priser da vi også har en aftale med kaffekassen 😀 Tror det er 3-4kr pr kilo..