Hej Jeg skal have mig en gamer computer og vil bruge omkring de 6500 kr på den. Jeg har bare været ude af hardware market så længe at jeg ikke ved det store mere. Har forsøgt at læse mig til det, men har givet op.
Kan i hjælpe med at sammensætte en slagkraftig computer. Den skal gerne være lydløs forstået som den ikke skal brøle som et monster. Foretrækker ikke nogle producenter frem for andre.
Skærmen skal ikke inkluderes da den bliver indtænkt senere. Tastatur mus og det andet har jeg i forvejen.
Det drejer sig kun om selve computeren. Tænkte på måske at købe det hele og få pc-lager til at samle det hele, sådan at det er nemmere med garantien. Det er 10000 milliarder år siden jeg har samlet noget og dette er faktisk til en kammerat. Tror han er mest til "hel" garanti en enkelte dele.
#7 Alle firmaer har op- og nedture. Jeg er rigtig tilfreds med service hos Computersalg, men deres distributør har et alvorligt problem med tider. Jeg har to gange indleveret et bundkort hos dem, der har haft 1½ mdr. rma-periode et sted i østeuropa