Det er jo bare tage strømen til forstærkeren. Så bare skrue skruerne løs, og kigge ned på printet. Så vil man kunne se om der sidder nogle skiringer, som i mit tilfælde var lavet i glas, og med en tråd ind i. Hvis du så finder ud af hvad det er for en sikring, som er hoppet. Så piller du den ud, og skriver Amperen ned, og volten. Så kan jo tage ned til lokale elektriker, eller tage ind på ungdomsskolen i Esbjerg. Hvis man ikke er over deres alderes grænse, og få en sikring hvis de ligger inde med den. Noget med de får 2 kroner i timen til købe udstyr for...
Hvis det er std. sikring som sidder i tror det vil koste mest i transport end en koster at producere.. Et gæt vil nok være en 20 kroner...
Dog plejer Japanerne lave noget ordenlige forstærkere. Dog koster de også en del, at købe men klare mig fint med mit anlæg. Tag og spørger inden på musik forum om din model har sikringer på print eller høre hvad folk anbefaler af ny forstærker med mere...
Hvis der ikke er nogle sikringer, så ved jeg ikke hvad du lige skal gøre. Det skal næsten være nogle, som syntes det kan være hyggeligt side rode med den. Hvis den så skal laves... 🙂
Svaret blev redigeret 3 gange, sidst af Shadowhunter d. 30-11-2009 15:46:43.