Tiesto på Boogie :-(

Hyggehjørnet d.  01. december. 2009, skrevet af Jesper bb
Vist: 703 gange.

Jesper
 
Elitebruger
Tilføjet:
01-12-2009 01:26:36
Svar/Indlæg:
2072/117
Hej drenge og piger....

Ville høre mig om jeg er den eneste der undrer/ærger mig over Tiesto biver spillet på Boogie, lige inden et Miley Cyrus nummer?

Er det Tiesto som har udviklet sig i en helt anden mere poppet retning :no:
Boogie/Den danske ungdom der hører langt mere elektronisk musik, eller en kombination af begge?

Regner med at deltage til den planlagte koncert i Parken, selvom jeg ville kunne tjene en røvfuld penge istedet, men regner i med der vil være kommet en masse poptøser iforhold til f.eks Parken sidste gang, eller sidste gang han spillede i KBH (forum).

Eller bare mig der er åndsvag og "vil have musikken/ham" for migselv og de mange andre som har fulgt ham i mange år, og stadig går og tripper til live optagelse fra Parken.
Barkaway
 
Superbruger
Tilføjet:
01-12-2009 02:09:56
Svar/Indlæg:
2180/15
sån er det bare, han udvikler sig, det er ik alle musikkere der bliver i samme rille som f.eks scooter. jeg har os fulgt ham i mange år og det rør ik mig at han skifter retning, syntes noget af det er fedt og noget af de mindre, men sån er det vel🙂 så nogen udtalelser engang hvor folk skrev at de følte at han svigtede sig selv 🤣 hallo det skal for ham som kunstner os være spændende at blive ved og derfor udvikler han sig og kører i andre retninger🙂

Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Barkaway d. 01-12-2009 02:10:08.


NoNig
 
Elitebruger
Tilføjet:
01-12-2009 05:10:46
Svar/Indlæg:
23132/740
-> #0

Nogle vælger at sælge ud, andre kalder det udvikling... Sådan har det vel, et eller andet sted, alle dage været. Nogle falder fra, når nye kommer til.


Shadowhunter
 
Elitebruger
Tilføjet:
01-12-2009 09:07:53
Svar/Indlæg:
5474/39
#0
Det også andre grupper som har gjort før i tiden. Eksempel vis har Nightwish gået fra opera og rock til pop og rock...

Hvad det er for nogle kvinder der tager til sådan elektronmusikfestivaler. Tja tror det må være nogle med Turbo, men jeg ved ikke noget om kvinder. Hvor mere hevay som tager til metal og hård rock..

Kvinder der er jeg meget på udebane, så nok bedre snakke med nogle kvinder. Jeg er nok også en af de få, der kan finde på ligge an på en pige lige har mødt. Eksempel i et Tog klokken lort om natten...

Angående musik kan jeg bedst lide musik, som jeg har købt og betalt. Dam typisk Cd i Danmark koster næsten det dobbelt af cden i England. 🤡 :no: 😩
Der er lagt engelsk skat til...


Svaret blev redigeret 4 gange, sidst af Shadowhunter d. 01-12-2009 10:11:35.


Fearless
 
Elitebruger
Tilføjet:
01-12-2009 11:44:34
Svar/Indlæg:
4536/104
well, #0 alle skal jo før eller siden forsøge sig at opnå guldregn, altså mest mulig populartet, så de ka scorer kassen. tiesto skal vel også pensioneres en dag. 😉

#1 hva er det for noget vrøvl, scooter har sku os skiftet still, fra dengang jeg elskede hans musik til det gylle han sender ud i dag, der er millevis af forskel, han er blevetm eget mere rocket(rock musik) glad og er mere ovrer i den genrer nu end han var for 4-8 år siden da han var noget af det bedste inden for dance/trance eller hva det nu kaldes dengang. 🙂


Barkaway
 
Superbruger
Tilføjet:
01-12-2009 17:04:12
Svar/Indlæg:
2180/15
arh så meget har scooter heller ik udviklet sig, da scooter startede hørte han under kategorien tecno 😀
# 2 vil sgu ik sige tiesto har solgt ud, mener det er jo ik som om han har brug for penge og syntes sgu det er latterligt at folk begynder på den slags snak lige så snart en kunstner går i en anden retning for at prøve noget nyt... Ta dog at accepter det, det ville dælme os være trist hvis alle kunstnere og grupper bare holdt sig til samme genre hele tiden.. At lave noget mere mainstream er ik = at sælge ud.. 😐
#4 tiesto har lavet musik i mange år, han har eget plade selskab, han har været Nr 1 dj i verden i mange år og har redet på den ene bølge af succes efter den anden, tror faktisk godt at han har råd til pension🙂


Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Barkaway d. 01-12-2009 17:06:16.


NoNig
 
Elitebruger
Tilføjet:
01-12-2009 17:12:56
Svar/Indlæg:
23132/740
-> #5

Dude. Jeg aner ikke hvem manden er ud over han spiller noget musik.


Barkaway
 
Superbruger
Tilføjet:
01-12-2009 17:13:48
Svar/Indlæg:
2180/15
🙂


MadsAG
 
Elitebruger
Tilføjet:
01-12-2009 17:27:41
Svar/Indlæg:
5421/53
#0 Har du ikke hørt hans nye plade?
Den er en del mere poppet ja, men hvem siger han vil beholde denne stil?

Og jeg kan forsikre dig om at Mr. Tiesto ikke kan fylde 6 timer med hans nye stil 😉

Syntes selv det er okay, men ville dog også gerne have nogle af den lidt ældre stil 🙂