Problem med Norton Ghost 14.

Diverse d.  04. december. 2009, skrevet af Burgurne
Vist: 677 gange.

Burgurne

Elitebruger
Tilføjet:
04-12-2009 10:46:14
Svar/Indlæg:
5874/1287
Hej.
Jeg kan ikke recover mit C-drev. Jeg booter fra en anden harddisk med Windows 7 RC og kører Ghost derfra, hvilket jeg har gjort masser af gange før uden problemer. jeg har 7 recovery-punkter, og ingen af dem virker.

Når jeg vælger "Recover my Computer" og jeg så vælger et af recovery-punkterne, så skriver den
One or more of the drives have changed since the recovery point was made. You must perform a custom recovery.

Ok, så gør jeg det, men det virker ikke.

Når den er 99% færdig, så melder den fejl og skriver dette:
-Cannot copy data from the recovery point to the destination.
--Information mismatch in directory entry.
Error ea3905f9
Også for et recovery-punkt jeg har brugt før!!!

Tilsyneladende er alle filer recoverede, men den kan ikke boote. Den havner i en rep./genstart mode, og når den har gjort det et par gange, så vil den have Windows 7 dvd'en til at reparere fra. Dette skriver den så lykkes, men den kan stadig ikke boote, for så starter den bare forfra med at ville reparere sig selv nogle gange, indtil den igen vil have windows 7 dvd'en til at reparere fra.

Der er ingen harddiske der har ændret sig, der er ikke flashet ny BIOS, eller pillet i BIOS indstillingerne. Der er flashet ny firmware i en dvd-brænder, men den bruges jo slet ikke i forbindelse med dette.

Hva' fa'en gør jeg?? :'-( 😩

Tråden blev redigeret 1 gang, sidst af Sajmon d. 04-12-2009 15:29:17.