Du kan se "adressen" hvor du finder de 2 markerede filer lige over de 2 markerede filer, x:steam,steamapp.... osv..
Og hvis du ikke allerede havde gættet det, så er Config_Mp til multiplayer, og Config til singleplayer, du åbner dem bare med wordpad / notebook (vidst 1 af dem der fucker det op, så hvis det er helt uoverskueligt, så prøv at åbne dem med en anden)
de eneste ting jeg har ændret er følgende:
seta cg_ScoresPing_Interval "20" (default er 100, og betyder hvor meget ping hver bar representere i højre side af score boarded)
seta cg_ScoresPing_MaxBars "10" (default er 4, og betyder hvor mange bar der er i ping feltet)
seta cl_maxPing "250" (default er vidst 800, ved ikke hvad den gør, men det gav mere mening i min verden at det maximale ens ping måtte være (i yderste tilfælde) hellere var 250 end 800)
de to øverste "tweaks" betyder så at når du har alle 10 bar, så har du 20 eller under i ping (i modsætning til mellem 3-100 ping som er standard med alle 4 bar), og så for hvert bar du mangler lægger du bare 20 til.. fx hvis du spiller med 7 bar, så har du mellem 60-80 ping.
Har også prøvet at ændre lidt på max FPS, men uden held, så har bare opgivet at få mere end de 89 fps den ligger fast på i mit vedkomne. 🙂
du kan sikkert også finde mange andre tweaks på nettet.. men kunne ikke lige finde det link hvor jeg fik foreslået de ændringer jeg har lavet her.. så tog lige dem jeg kunne huske. 😀
Svaret blev redigeret 2 gange, sidst af BeoWulf_Beo d. 04-12-2009 16:08:53.