Nu er der kommet nye problemer :/
Nogle gange har jeg grafikfejl når jeg starter op altså i BIOS, før den kommer ind i windows. Det er streger med prikker i hen over hele skærmen, de er grønne og lilla. Jeg har prøvet at sætte et 8800GT i i stedet for mit 8800GTX, men der sker det samme, jeg har også prøvet at skifte PCI-E port og der sker stadig det samme.
Det skete også på mit gamle setup hvor jeg kørte med 8800GTX'et, så skiftede jeg PCI-E port og så virkede det igen.
Efter jeg fik det nye setup op at køre virkede det fint, men lige pludselig da jeg sad og spillede CSS så kom der grafikfejl, derfor genstartede jeg. Da den genstartede kom der grafikfejl under opstart og inde i windows.
Efter et par genstart med grafikfejl under opstart og i windows geninstallerede jeg driveren, mend er var stadig grefikfejl under opstart, men ikke i windows. Eftersom der ikke var fejl prøvede jeg at køre 3DMark 06 og det gjorde den uden problemer.
Er der nogle der har en ide om hvad der kunne være galt?
Kan mit gamle 8800GTX ødelægge PCI-E portene ?
*UPDATE*
Nu har jeg kørt prime95 og LinX i en halv time hver uden nogle problemer. Jeg ved ikke om man kan bruge det til noget? Måske kan man konkludere at der ikke er noget galt med bundkortet udover måske PCI-E portene`?
Svaret blev redigeret 2 gange, sidst af BlacKBurn d. 06-12-2009 12:41:48.