jeg har et par eksempler på, hvordan man feks ville kunne få rabat, jeg har arbejdet i bravida, ved større firmaer osv findes der noget der hedder "flåderabat" feks skulle min onkel ha en toyota avensis, den kostede 320,000 kr, bare ved at vise mit bravida kort, fik han 82,000 kr i rabat på den bil, dvs han gav 238,000 for den, og sælgeren smillede da stort alligevel, da han underskrev købs kontrakten, jeg fik selv 40,000 kr rabat på en seat altea
når jeg handler vvs grej, for jeg minimum 25 % rabat på alt, noget enda lidt mere, jeg skal bare sige jeg er fra bravida..
jeg har lige total renoveret et hus på samsø, da jeg gik igang, fik jeg 20% procent, på alt hvad jeg købte i det lokale byggemarked
men skulle man feks sige at komplett en dag tilbød os brugere her 10%, så ville jeg ikke ha dårlig samvittighed over at tage imod det, tvært imod, så ville jeg nok også købe mere hos dem
og de ville stadig tjene penge på det, de har minimum en avance på 40% på al deres salg
jeg synes, og ikke mindst acceptere jeg, at min computer hobby den er dyr, det jo en del jeg må tage med
og det ikke for at være grådig eller noget som helst, og som sagt er jeg fuldt ud tilfreds med de steder jeg handler pc grej