#0 grundet leverings problemer med HD5850/5870 så valgte jeg netop den løsning du skriver om, altså HD5770 og så et senere til CF.
jeg havde eneligt 2, men det ene røg retur da jeg fik et tilbud jeg ikke kunne afslå.
så for 1600bobs for jeg mig 2stk HD5770 , ska bare vente til januar på nr2.
dette sku i prinsippet være så billigt det overhovedet kan gøres for 2stk HD5770 og har da os været heldig, men havde eneligt regnet med 1stk HD5770 og så senere et femi eller HD5870 kort, men nu (nøjes) jeg nok med de 2 stk HD5770 i crossfire da 1600 kr , for ydelse der slår GTX285 og HD5870(i nogle ting) må siges at være meget billigt.
self er der crossfire ulempen, altså at der mangler lidt power når noget ikke understøtter crossfire, men da næsten alle nye spil gør det alligevel, så går det jo nok alt sammen. 😉
i vært fald vil jeg anbefale at hvis du har psu/bundkort der er crossfire ready så gør det med at du finder 1stk (billigst muligt HD5770) nu, og så køber 1 til senere til crossfire, eller bare beholder 1stk ind til Nvidias femi kommer og så beslutter dig hva du gør til den tid. I vært fald er HD5770 kort rigtige nice imo. 🙂