En af de vigtige ting for mig er, at designet er simpelt og let/hurtigt at finde rundt i. Jeg hader overpyntede sider, hvor det kan tage en krig at finde rundt. HWT's design er imo lige i øjet 🙂
Takkefunktion? Imo er den unødvendig. Hvis ellers ikke man er en selvoptaget narrøv, skriver man tak for hjælpen til dem der har deltaget og hjulpet. Jeg kan godt se ideen i at antallet af "tak" kan give en forumdeltager en ide om personen der kommenterer, men njae.. Ikke noget jeg finder vanvittigt vigtigt.
Til gengæld, fokus på salgfora eller ej: når vi taler om positive handler kunne et lignende system være af en vis værdi. Noget i stil med thumbs up/down eksempelvis. Bevares: os der er lidt gammel i gårde herinde ved jo nogenlunde hvem man kan stole på af de gamle brugere, men alligevel. Klaphattene kan altid oprette et nyt nick, og vi vil derfor aldrig kunne gardere os mod dem. Til gengæld kunne manglen på thumbs up ved en bruger måske få de mest naive til at tænke et par gange mere over sikkerhed ifm onlne handel. Det i sig selv ville da være meget værd.