1EaR,
Sagen er den ingen ved om det er lovligt eller ikke, der er tusindevis i omløb, Intel har tilsyneladende interne problemer om de vil have presseomtalen eller ej....
Det er en KENDT sag hvem fra USA som er storsælger... Vedkomne får processorerne fra Intel et sted i Asien, jeg synes IKKE man kan stille nogen dansker, til ansvar for det som foregår, det ville være usselt - man bør derimod forhøre hele vejen igennem, ja, muligvis med danskeren, finde netværket, spore tilbage gennem alle ledende og så få vedkomne fra INTEL som har lækket processorerne bag lås og slå.
Derudover synes jeg Intel taber ansigt på det som foregår, hvilket jeg har fremlagt fra Intels Francois.
"Det som foregår", åbenlyst, største problem her er ikke at der sælges, jo det er også et problem.... Hardware sider og powerusers (såsom jeg selv), vi skriver konstant under på fortrolighed erklæringer fra producenterne for at få lov at teste inden et produkt lanceres.... Sjovt nok INDEN vi så meget som hører om produkterne, så skriver producenterne under på tilsvarende, altså f.eks. ASUS, Gigabyte, MSI osv. skriver under på fortrolighed med Intel, Nvidia, AMD, ATI osv. - dette hedder "Coperate NDA".
Dette er en nødvendighed for at kunne udvikle produkterne som de skal have på markedet :yes:
Virksomheden eVga har valgt at bryde denne NDA konsekvent for at kunne markedsføre sigselv med sensationsresultater "Coperate NDA" er kendt for, brydes denne, udvikles det til en meget alvorlig retssag, Intel har blot, om ikke andet, på overfladen ladet se til mens dette sker.
Alle resultater fra første 1/2 måneders tid, med undtagelse af COOLALER.COM, er blevet udført på eVga produkter, meget spøjst sammentræf (SOM ALTID SKRIVER FØR NDA ER LØFTET - største hardware/overclocking community i Asien)
Summa sumarum;
Intel bør slæbe eVga i retten
Intel bør finde bagmanden fra egne rækker som har lækket, og få vedkomne sat i brummen.