Nu var det ikke for at træde på dine holdninger, jeg forholder mig bare til ting som de er og køber det jeg synes er fedest og ikke på baggrund af hvad andre mener.
med hensyn til opdateringer så tænker jeg på min Itouch som jeg ogs¨å har. en opdatering til version 3, koster penge, Apples styresystem kommer med en "opdatering", den koster penge, tænk hvis MS tog penge for dere Service packs? Der ville være debat alle steder.
Jeg har en Iphone som iøvrigt har en lækker email client, men lorte kaleder fordi den gør det den kan godt. Min touch har jeg fordi den virker som en god remote til mit sonos.
Så jeg siger ikke det er noget lort, bare en meget begrænset telefon, og typisk folk som køber Mac, Iphone osv er vel ikke folk som gerne vil pille og installere, og om ikke andet så er det vel typisk folk som helst gerne vil have det virker ud af skuffen, hvor man ikke skal undersøge noget selv. Så siger nogen ja det er pisse stabilt? Ja måske, men er vel pga man ikke kan noget selv.
Dem som køber Samsung, HTC, nokia osv, er vel folk som har valgt ud for nogen behov. Måske installere 3 parts programmer osv, det kan man ikke på Iphone uden det er godkendt af Apple, og de så lige kan tjene lidt på det en anden har udviklet.
(Tænk hvor mange linux folk som er efter Ms pga deres styresystem, men ingen nævner apple som styre og brgrænser alt)
Til sidste ja, jeg køber nok en igen hvis jeg synes den er fed, jeg er bare ikke fanboy, men forholder mig til om jeg synes det er fedt, og roser ikke bare noget fordi jeg har det.
Håber det er til at forstå min mening igennem denne lange tekst, og nej prøver ikke at træde på nogen.
\René