-> #1
Mjaeh 😕
Men på MBA og MBP, behøver man jo ikke at undervolte, for at få et støjsvagt system. Jeg er ikke 112 % sikker på MBA, men min MBP er jo lydløs. Decideret, lydløs.
Selvfølgelig er der begrænset plads i en R500 og alt det der. Men Core 2 Duo U7600 er jo i forvejen en ULV, så jeg ved ikk om der vil være vundet andet end ustabilitet ved at undervolte den. Endsige, jeg aner ikke hvordan jeg skulle gøre det.
Vil bare have en maskine der skal tændes og slukkes, når jeg (ikke) skal bruge den. Ikke en masse hejs, 3. parts programmer og småting der liiige skal ordnes, inden man kan gå i gang med at arbejde, så det hele sløver.
Det kan godt ske, som sagt, at det blot er utopi og jeg er nødt til at vælge enten-eller. Men der må da for pokker findes en maskine derude, som netop opfylder de krav. Ikke fordi det er noget jeg går og leder efter, da jeg jo er ret beset er tilfreds med min R500. Smider nok også en SSD i den en af dagene.
Anywho.
Jeg har brugt nogle dage på Google, og det virker ikke til at: 12.1" + backlit keyboard og Core 2 Duo combo'en findes derude. Grafik rager mig en papand, der skal bare være billede på skærmen, så er jeg mere end tilfreds 🙂