Komplett.dk fuckup!

Diverse d.  11. december. 2009, skrevet af emaguina
Vist: 837 gange.

emaguina
 
Elitebruger
Tilføjet:
11-12-2009 14:18:58
Svar/Indlæg:
360/35
:no:

Bestiller et 5770 demo 1 stk på lager. . . fejl i deres lagerstatus men bliver tilbudt et nyt 5770 til samme pris, dog kommer det først til januar. Ok fin service, regnede ikke med at få noget overhovedet.

Bestiller et 5770 tilbud til 999,- 100+ på lager. Ordre bekræftet onsdag eftermiddag (sidste uge) og pakket torsdag formiddag. Intet sker før jeg ringer mandag. Få at vide at jeg burde have haft det lørdag. De sender mail til Norge for at finde ud af hvad der sker. Ringer igen mandag lige inden lukke tid for at høre status.... øøøøhhhh vi sender en mail til Norgen igen.
Tirsdag formiddag ringer jeg igen. De har ikke kunne finde pakken og vil lige se om den er sendt for jeg skulle jo helst ikke modtage 2 stk for ens pris. Tirsdag eftermiddag stadig ikke noget nyt efter at have ringet igen.
Onsdag formiddag de har vist fundet pakken og får track and trace samt bekræftigelse på at den er sendt.
Torsdag intet nyt på T&T, kun hos Pan Nordic logc. hvor den står som registreret.
Fredag kontakter Pan Nordic Logc. de har kun modtaget besked på at der er en pakke til dem med T&T men ikke pakken. Kontakter Komplett.dk igen. . .. pakken er væk igen. Får tilbudt et andet mærke 5770 til samme pris incl T&T, som skulle komme mandag eller tirsdag næste uge.
Fredag eftermiddag går ind og checker mine ordre på komplett. Så har de ved en fejl slettet bestillingen på mit 'demo' 5770 som ellers skulle komme 16/12.

Skulle have haft et 5770 til føs'gave til min bror i morgen. . . nu får han måske et i julegave i stedet for og en anden gave i morgen.
Så nu er jeg godt nok spændt på om jeg overhovedet får noget som helst.

Dog har Henrik fra deres kundeservice været meget flink og hjælpsom hele vejen igennem. Men proff. er det sku ikke.


Tråden blev redigeret 3 gange, sidst af emaguina d. 11-12-2009 14:50:56.
Morten-[TB]-
 
Elitebruger
Tilføjet:
11-12-2009 14:27:06
Svar/Indlæg:
4310/364
Kan ikke se ideen med den her tråd. Er du klar over hvor mange pakker de skal administrere? Der vil ske fejl. lige meget hvilket firma det er komplet. desuden er din overskrift komplet misvisende. Og et udråbstegn er mere end nok 🙂


krikke
 
Elitebruger
Tilføjet:
11-12-2009 14:30:31
Svar/Indlæg:
2335/16
#0

Jeg forstår ikke helt din overskrift,at de laver et par fejl er vel ikke det samme som at sige du ikke må handle der?

Jeg kan godt se du har været noget uheldig, 😐
Men du siger jo selv det er en fejl de har fået slettet din bestillingen,så den retter de vel igen? jeg syntes at de har ydet dig en god service i hele forløbet,at posten så foucker din pakke op kan de ikke gøre så meget ved,den slags sker fra tid til anden.


morra19
 
Moderator
Tilføjet:
11-12-2009 14:35:02
Svar/Indlæg:
2672/468
Hvis de har så mange på lager, så bestiller du da bare et nyt, og får det tilsendt. Det andet kan du da bare returnere hvis det skulle dukke op. Kan ikke se det store problem.


M@rty_Mcfly
 
Elitebruger
Tilføjet:
11-12-2009 14:36:23
Svar/Indlæg:
243/52
Du må ikke handle der fordi du er en Teamleader bitch 😛


emaguina
 
Elitebruger
Tilføjet:
11-12-2009 14:41:07
Svar/Indlæg:
360/35
#1 meget undskyld rettet et et

#2 fire fejl i træk, og postdk og pan nordic har slet ikke haft pakken. Alt er foregået hos komplett. De skal først finde ud af hvorfor at min bestilling på 'demo' er blevet slettet.

#3 der er ikke flere på lager derfor er jeg blevet tilbudt et asus i stedet.


Sir
 
Elitebruger
Tilføjet:
11-12-2009 14:45:12
Svar/Indlæg:
2872/90
Ku du ik lige ændre din overskrift til noget andet.. Du må jo gerne handler der så vidt jeg kan forstå.. De fucker jo bare lidt op... Og ja fejl sker og er sgu helt iorden at whine over det..


emaguina
 
Elitebruger
Tilføjet:
11-12-2009 14:46:01
Svar/Indlæg:
360/35
#4 du har ret i hvad du sagde til mig for 5 min siden. Så bare smut ud og lim din flyver 😛

Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af emaguina d. 11-12-2009 15:03:37.


7913
 
Elitebruger
Tilføjet:
11-12-2009 14:47:00
Svar/Indlæg:
1124/68
Ja jeg må nu indrømme jeg syntes det lugter lidt 😉
Hold os lige underrettet om hvordan det går ?


berfan
 
Superbruger
Tilføjet:
11-12-2009 14:48:33
Svar/Indlæg:
27/7
prøv lige have noget empati! Forestil1 det kunne være dig i samme situation!


emaguina
 
Elitebruger
Tilføjet:
11-12-2009 14:49:30
Svar/Indlæg:
360/35
#6 ja, en fejl er ok, men fire i træk synes jeg er for meget. Det virkede også som om det selv synes at det var ved at være rigtigt pinligt det her.


Morten-[TB]-
 
Elitebruger
Tilføjet:
11-12-2009 14:50:42
Svar/Indlæg:
4310/364
#9 derfor skal vi vel ikke storme komplett hovedkvarter med fakler vel?


Sir
 
Elitebruger
Tilføjet:
11-12-2009 14:52:27
Svar/Indlæg:
2872/90
Lad nu manden brokke sig.. Alle os andre har sgu os gjort det samme.. Og 4 fejl så var min tålmodighed også røget.!


MartinRos
 
Elitebruger
Tilføjet:
11-12-2009 14:59:07
Svar/Indlæg:
3907/73
Det er for dårligt, ligemeget hvor meget I vil beskytte Komplett.dk så er det for dårligt af dem og meget uprofessionelt håndteret.

De sender mange pakker.......HAHA en lam undskyldning. 🤣


bamselinen
 
Elitebruger
Tilføjet:
11-12-2009 15:01:57
Svar/Indlæg:
2145/218
Ja det sker jo desværre for disse firmaer fra tid til anden at nogle af deres kunder får en dårlig oplevelse. Jeg har oplevet nogenlunde det samme med SHG og for den sags skyld også med prc data og BJ trading. Det sker fra tid til anden.

Jeg har personligt endnu ikke oplevet det med komplett.dk men der kommer nok en dag hvor jeg oplever at de fejler. Det sker for alle desværre


187man
 
Elitebruger
Tilføjet:
11-12-2009 15:03:02
Svar/Indlæg:
3340/386
Synes også du skulle rette overskriften 😉 !
Til noget ala: Dårlig handel hos www.komplett.dk
Du har på ingen tidspunkt i dine tråd skrevet direkte at komplett har sagt/skrevet sådan til dig.

Edit: der var du hurtig 😛


Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af 187man d. 11-12-2009 15:04:32.


Hakankitir
 
Elitebruger
Tilføjet:
11-12-2009 15:04:10
Svar/Indlæg:
714/95
Hvis jeg skal give min mening så er det på ingen måder ok at fucke up i den 4 gange. Jeg tror at det er bevidst de gør det for ikke at skulle give ham et 5770 til demo pris.


Anonym20219355916
 
Elitebruger
Tilføjet:
11-12-2009 15:06:43
Svar/Indlæg:
6181/270
#13 Lam og lam, det tror jeg ikke den er. Det er juletid og der bliver butikkerne og dermed medarbejderne stresset, fordi de oplevet et boom i salget i forhold til resten af året.

JA fejl sker, men min tålmodighed havde var nok også røget hvis jeg var ude for sådan en situation 😛


emaguina
 
Elitebruger
Tilføjet:
11-12-2009 15:11:20
Svar/Indlæg:
360/35
Tror nu nok at jeg skal få mine ting, de er i hverfald obs på sagen. Sagen er bare hvornår. Grin:

Arbejder selv et sted hvor der er en stor gennemgang af pakker og det sker af og til at en ret stor pakke til et par mil. ikke kan findes og ingen aner hvor den er hende. Så intet nyt her, men fire gange i træk overfor samme kunde og på under 10 dage. Og det er første gang jeg handler hos dem og samtlige ordre er der rod i.


emaguina
 
Elitebruger
Tilføjet:
11-12-2009 15:28:21
Svar/Indlæg:
360/35
Har fået svar fra Komplett.

Det hele skulle være rettet nu. Et 5770,- er på vej (skulle komme mandag) og bestillingen af 'demo' kortet er på igen.



Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af emaguina d. 11-12-2009 15:29:22.


bamselinen
 
Elitebruger
Tilføjet:
11-12-2009 15:38:15
Svar/Indlæg:
2145/218
Ja du har helt klart været meget uheldig vil jeg mene


Rasmus66
 
Elitebruger
Tilføjet:
11-12-2009 15:59:47
Svar/Indlæg:
8762/174
Det kan helt sikkert kun have været nogle interne problemer ved Komplett.

Synes dog ikke du kan brokke dig over servicen du for ikke samme gode support andre steder.


riska
 
Elitebruger
Tilføjet:
11-12-2009 16:11:42
Svar/Indlæg:
7241/274
Jeg vil så sige at kompletts lager i norge de behandler over 80000 pakker om ugen mindst så det skulle være mærkeligt at der ikke sker fejl de sender til Norge, Sverige, Danmark, holland, Belgien og Irland

Gjennom 2008 ekspederte nettbutikkene i konsernet totalt 1 833 575 ordre som inneholdt 5 396 426 produkter til våre kunder. Det betyr at det i snitt plukkes et produkt hvert 6. sekund, og at det sendes ut en ordre hvert 17. sekund, hele døgnet, alle dager, året rundt.


Svaret blev redigeret 3 gange, sidst af riska d. 11-12-2009 16:15:25.


Andro
 
Nørd
Tilføjet:
11-12-2009 16:44:32
Svar/Indlæg:
63/1
Tja, det er i hvert fald ikke en historie, der ændrer mit syn på komplett. De har altid gode service, og jeg synes egentlig ikke, at de har været så slemme i den her sag. Man har set meget værre, og som #22 siger er det uundgåelig at lave fejl i så stort et firma.


#24
CF
 
Elitebruger
Tilføjet:
11-12-2009 17:18:54
Svar/Indlæg:
4689/105
Kan da godt forstå frustrationen, for du har godt nok været uheldig 😲 Tror de fleste ville være ret trætte af det efter sådan en omgang 😕

Men der er jo altid en risiko for fejl, og den kommer man aldrig af med. Dog er det ikke en sag der vil få mig til at overveje at handle andre steder. De har så mange andre sager der går godt.


hightower
 
Elitebruger
Tilføjet:
11-12-2009 17:40:21
Svar/Indlæg:
2440/66
sikke dog en overskrift. :no:

at du får tilbudt et sprit nyt 5770 til samme pris som et demo 5770 burde gøre den overskrift til skamme!

fejlen kan lige så godt være hos pan nordic. uanset hvad vil der ske fejl når der skal sendes pakker - hvis ikke fra firmaet der har varen, så i pakke posten.

shame on you for at lave en tråd om en banalitet; skal man bruge hw til X dato så køb det for helvede i en butik.


Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af hightower d. 11-12-2009 17:40:47.


Emillos
 
Overclocker
Tilføjet:
11-12-2009 19:48:10
Svar/Indlæg:
14079/622
Jeg kan da godt forstå, at #0 er frustreret over behandlingen. Selvfølgelig vil det ikke afholde mig fra, at handle hos Komplett, hvis service normalt er super. At de har tilbudt deres kunder, der har bestilt HD5770 som demovare, et spritnyt kort til samme pris, viser da klart deres kundetække.

Men det er da klart, at det ikke er fedt for manden, når de fucker op på denne måde. Der er jo ingen større skade sket; men det er selvfølgelig surt, at skulle vente på sine varer, og samtidig føle, at kundeservicen måske glipper.

Er ikke i tvivl om, at du(#0) nok skal få dine ting - så op med humøret. 🙂
At oprette en tråd om det, er dog måske lige i overkanten, når nu det trods alt ikke er værre. Det er trods ikke en RMA-sag, hvor du har ventet i 2-3 måneder, som man ellers jævnligt hører om, hvor der virkelig er grund til at brokke sig. :yes:


Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Emillos d. 11-12-2009 19:49:31.


emaguina
 
Elitebruger
Tilføjet:
12-12-2009 14:35:14
Svar/Indlæg:
360/35
Hold da op man bliver sat på plads her. Ville bare dele en oplevelse af en handel med en leverandør. Men det skal man åbenbart passe på med.

#25 Ikke enig. Jeg er på ingen måde utilfreds med de tilbud jeg har fået af Komplett.dk Ellers havde jeg nok valgt at afbestille alle mine ordre hos dem.
Når man indgår en aftale om en handel og acceptere handelsbetingelserne venter jeg da at de prøver at leve op til deres egne betingelser og jeg mine. At det så glipper for dem en gang er da helt ok, men det først er 4. gang de prøver at sende pakken at den kommer så langt som til transportselskabet er vel ikke normalt. Jeg tror ikke at Komplett er enig i din mening om at det er en banalitet og at hvis man skal bruge sine ting inden for en af dem lovet leveringstid, så skal man handle i en fysisk butik. Så burde man nok overveje sit forretningskoncept.

Desuden har deres kundeservice selv udtrykt at det her ikke var i orden og været de første til at bruge bandeord om denne her sag.

#26 Jeg kender mange som har gode erfaringer med Komplett og er også meget tilfreds med de ordre jeg har lagt med dem. Og nej der er ingen større skade sket. Jeg skriver jo også i indlag #0 at de har været hjælpsomme hele vejen igennem.

Og hvis man synes at tråden er i overkanten eller en banalitet så kan man jo bare lade være med at deltage i den. Egentlig synes jeg det er en griner at det kan glippe så mange gange i træk for dem efter flere skriftelige og mundltlige aftaler. Jeg er ikke specielt negativ , men det skal jeg da love for at der er andre der er.