Jeg kan da godt forstå, at #0 er frustreret over behandlingen. Selvfølgelig vil det ikke afholde mig fra, at handle hos Komplett, hvis service normalt er super. At de har tilbudt deres kunder, der har bestilt HD5770 som demovare, et spritnyt kort til samme pris, viser da klart deres kundetække.
Men det er da klart, at det ikke er fedt for manden, når de fucker op på denne måde. Der er jo ingen større skade sket; men det er selvfølgelig surt, at skulle vente på sine varer, og samtidig føle, at kundeservicen måske glipper.
Er ikke i tvivl om, at du(#0) nok skal få dine ting - så op med humøret. 🙂
At oprette en tråd om det, er dog måske lige i overkanten, når nu det trods alt ikke er værre. Det er trods ikke en RMA-sag, hvor du har ventet i 2-3 måneder, som man ellers jævnligt hører om, hvor der virkelig er grund til at brokke sig. :yes:
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Emillos d. 11-12-2009 19:49:31.