#7 hvad kan jeg gøre? Der er en person som står for det..samtalen er således: (LÆS NEDEFRA OG OP!!!)
Hej
Hvis du mener at du er fejl vejledt af Zepto er det en sag mellem dig og dem.
Hvis jeg var dig ville jeg betale inden der kommer endnu flere rykkere gebyrer på og der med dyrere for dig.
Med venlig hilsen / best regards
Thomas Øsxxxx
Fra: xxxx
Sendt: 10. december 2009 15:53
Til: Thomas xxx
Emne: Re: vedr. faktura 453744
Hej.
Jeg har et par spørgsmål
Hvordan kan det være at i sender en 4 mdr. gammel regning?
Hvordan kan det være at jeg skal betale for noget, som zepto har ledt mig til?
Jeg synes ikke det kan passe at jeg skal betale for en fejl zepto laver, og hvorfor vælger i at sende regningen efter zepto er gået konkurs?
Det er Infocare og Zepto der skal snakke sammen, for i august mdr, hvor jeg fik min vare retur var zepto ikke konkurs.
Hvorfor har i ikke kontaktet mig inden i sendte varen? for jeg kunne lige så godt komme og hente varen, eller jeg kunne valgt at varen skulle smides ud? Selve musen koster 200 kr, så der er ingen logik i at betale 381 kr? ellers må vi finde ud af hvem der har ret vha. rettens vej.
Hilsen
Anru
From: Thomas xxx
Sent: Wednesday, December 09, 2009 7:24 PM
To: axxx
Subject: SV: vedr. faktura 453744
Ja det er vores priser, og det er jo og ikke dig der vurdere dette
Med venlig hilsen / best regards
Thxxx
Fra:xxx
Sendt: 9. december 2009 19:06
Til: xxx
Emne: Re: vedr. faktura 453744
der er brugt 1min på sagen iflg. jeres oplysninger
og 140 kr for at sende maxi post? det er jo løgn? det koster maks 70 kr for jer at sende produktet inkl. moms.
From: Thomasxxxx
Sent: Wednesday, December 09, 2009 5:29 PM
To: axxxx
Subject: SV: vedr. faktura 453744
Der er også en håndtering af produktet, den tid der er brugt på sagen
Med venlig hilsen / best regards
xxxxx
Fra: xxil.com]
Sendt: 8. december 2009 21:46
Til: xxxx
Emne: Re: vedr. faktura 453744
Jamen hvorfor skal jeg så betale 381 kr? når du siger at jeg kun skal betale returneringen?
From: xxxx
Sent: Tuesday, December 08, 2009 5:50 PM
To: xxxxx
Subject: SV: vedr. faktura 453744
Hej Annu,
Du har sendt produktet til os og det var en fejl, det er muligt at du har fået dette at vide af Zepto eller en anden support
Vi skal naturligvis have betaling for at vi returnere varen til dig igen
Med venlig hilsen / best regards
Thomas xxxx
Fra: xxxxxxx
Sendt: 8. december 2009 15:36
Til: Thomas xxxxx
Emne: vedr. faktura 453744
Hej.
Jeg ville spørge om hvorfor det er jeg skal betale 381,25 kr.?
Jeg fik at vide af zepto i august måned dette år, at jeg skulle sende min Microsoft Notebook optical mouse 4000 Notebook til jeres RMA, da det var jer der lavede RMA på zepto's vare. Jeg havde købt min Microsoft mus hos zepto, så jeg sendte varen til jer som aftalt. Nu står jeg med en regning? Hvad skal dette betyde? Det er Infocare og Zepto der skal finde ud af dette, da jeg efter henvisninger gjorde det jeg skulle!
I må lige finde ud af et eller andet og skrive til mig, for jeg skal ihvertfald ikke betale en regning, pga. nogle andres fejl!
Hilsen
Anru
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af anru2007 d. 11-12-2009 19:39:08.