#39 M.Beier jeg prøver ikke at løbe fra vores vædemål eller sådan noget. Men jeg føler bare at væde målet stadig kun er halvt færdig i nu, efter som jeg stadig mangler afklaring på med core i9 og din påstand om at core i9 bliver med 8 kerner og 16 tråde. Det har jeg nemlig meget svært ved at tro af flere grunde. Jeg kunne forstå hvis det var en Xeon server CPU vi snakker om som der kommer med de 8 kerner, det vil give mere mening. Men du har ret med Gulftown det bliver core i7, i vært fald for nu. Så hvad angår Pizza har du ret til en halv en nu, efter min menning.
Jeg har det bare sådan 8 kerner til Desktop, hallo hvem kan bruge det til noget ud over Benchmarker og folk der måske laver noget 3D animation der virkelig kræver noget. Men ellers har jeg bare svært ved at se hvad vi skal med 8 kerner i nu til desktop. Jeg har svært nok ved bare at få min core i7 920 til at blive bare lidt presset 😛
Også en sidste ting, det pisser mig altså af når du (eller andre for den sags skyld) beskylder mig for noget jeg ikke har gjordt. I dit tilfælde var det så at du beskylde mig for at stjæle din info med gulftown bliver til core i7 980X. For uanset om du hade fortalt mig det eller ikke, hade jeg opdaget det inde på fudzilla.com detsuden står det også inde på tweak.dk. Så jeg skule nok have opdaget det den pågældene dag uanset hvad.
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af SkylineGTR d. 17-12-2009 00:42:23.