Superbruger
Tilføjet:
13-12-2009 11:15:08
Svar/Indlæg:
123/25
Hejsa hwt'er..
Jeg sidder med noget af et problem. Jeg har en server og en stationær. På serveren kører jeg lige pt. med en Samsung F1 disk på 750GB. I min stationære kører jeg med 2 x 320GB F1-diske (også samsung) i Raid 0, og så en anden 750GB F1 disk ved siden af. Jeg installerede Windows 7 for nyligt på de 2 320gb diske. 750GB disken var tilsluttet. Nu vil jeg så gerne bruge den 750GB disk som jeg har i min stationære, til et Raid 1 setup i serveren. Jeg kopierer alt skrammel over fra disken på de 2 andre, og kobler den fra. Derefter vil Windows IKKE boote op, den melder om at jeg skal indsætte "bootable media". Jeg har tjekket mit raid setup, og det fungerer fint. Så hvis jeg så kobler 750GB disken på igen, så booter Windows fint op. Jeg har allerede prøvet at køre noget startup-repair med min Windows 7 disk, men den gider bare ikke og det er lige til at få lange løg af... Så hvis der er nogen som ved hvorfor... og har en løsning (som ikke omhandler at reinstallere systemet)... SÅ KOM MED DEN! :D
Hvis i skal have yderligere info om mit setup eller andet, så skriv :)
På forhånd tak
/mean
Tråden blev redigeret 1 gang, sidst af mean d. 13-12-2009 12:07:51.