K: Ny mobil (max 2k)

Diverse d.  13. december. 2009, skrevet af wiesel
Vist: 312 gange.

wiesel

Superbruger
Tilføjet:
13-12-2009 19:20:15
Svar/Indlæg:
39/9
Min gamle SE k750i er desværre gået i stykker så nu skal jeg ud se efter en ny mobil. Har ikke rigtig fulgt med markedet det seneste stykke tid, så ved ikke helt hvad der er hot or not for tiden.

Har dog nogle krav til den:

* MAX 2000 kr. (evt inkl. 6 mdr. abo)
* Et nogenlunde kamera (5 MP ca.) som kan bruges til fester - kvaliteten skal bare være god nok til fx Facebook.
* Kompakt - ca. den samme str. som min K750i (synes en iPhone er for stor til at have i lommen)
* Er ligeglad med om der er musikafspiller eller radio i, kommer alligevel ikke til at bruge det.

Har selv kigget på følgende modeller

Sony Ericsson C902
Nokia 6700 classic

Andre forslag?
Elitesoldaten

Elitebruger
Tilføjet:
14-12-2009 04:26:58
Svar/Indlæg:
2038/121
Hvis du skal bruge en telefon med et godt kamera så er der vidst ingen der slår Sony ericsson's cyber shot serie.
Fantastisk kamera af en telefon, og blitzen bliver rigtig handy specielt til fester hvor der jo ikke plejer at vrimle med lys.
Kan huske når jeg skød billeder med min gamle K800i at tog jeg et billede af en 120mm blæser på 1900rpm så lignede det på billedet at den var slukket, imponerende af en telefon syntes jeg.
Og husk det er ikke MP's der afgører din billedekvalitet men linsen, så et kamera på 2MP (1600x1200) ville være rigeligt hvis linsen var af god kvalitet.