Compumail - Eller det bare EB ??

Diverse d.  14. december. 2009, skrevet af tom81
Vist: 537 gange.

tom81
 
Elitebruger
Tilføjet:
14-12-2009 13:49:17
Svar/Indlæg:
20170/383

http://ekstrabladet.dk/kup/vag...

Ved ikke hvad jeg skal tro, men det er da ikke ligefrem god reklame for Compumail
Gripen90
 
Senior Skribent
Tilføjet:
14-12-2009 13:59:58
Svar/Indlæg:
15982/637
De er iforvejen ikke for gode, så det kommer ikke bag på mig.


tom81
 
Elitebruger
Tilføjet:
14-12-2009 14:03:03
Svar/Indlæg:
20170/383

Jeg troede faktisk de var okay med den slags.


Ubehage
 
Superbruger
Tilføjet:
14-12-2009 14:09:43
Svar/Indlæg:
905/100
Nu har CM jo, ifølge kunden selv, oplyst at varen måske ikke er 100% i orden..
Og hun har selv valgt at installere den i sin printer alligevel.

Hun skal selvfølgelig have en ny blækpatron, men regningen for printeren må hun selv æde. Medmindre hun i forvejen spurgte - og indgik en klar aftale - med enten forhandler eller producent.


tom81
 
Elitebruger
Tilføjet:
14-12-2009 14:17:11
Svar/Indlæg:
20170/383
#3

Som jeg læser bliver hun jo netop oplyst at varens emballage er beskadiget men at selv varen er 100% i orden.


bechmann
 
Superbruger
Tilføjet:
14-12-2009 14:17:41
Svar/Indlæg:
631/84
har nu aldrig haft problemer med dem men ka godt se de ikke vil betale for følge skaderne men det er da hammer træls


Ubehage
 
Superbruger
Tilføjet:
14-12-2009 14:50:25
Svar/Indlæg:
905/100
#4

Nej, ikke at den er 100% i orden.
At den "ser hel og fin ud"... At den ser fin ud, er ingen garanti for noget-som-helst.
Og da emballagen samtidig er smadret, så skal man ikke tænke ret langt for at øjne en vis risiko..
En risiko, som hun helt selv har valgt at acceptere...


(FIH)
 
Elitebruger
Tilføjet:
14-12-2009 16:18:28
Svar/Indlæg:
2687/71
godt nok ser "hun" ikke for klog ud, men det er altså en mand 🤡

og desuden burde "hun" kunne tænke bare en lille smule og se at den er gal og sige nej.


Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af (FIH) The Don d. 14-12-2009 16:19:14.


Zero-X
 
Nørd
Tilføjet:
14-12-2009 16:22:45
Svar/Indlæg:
163/4
hun?? jeg læser det nu som det er en mand.

BTW så har jeg handlet ved dem et par gange, men efter jeg læste lidt om dem på trustpilot, tror jeg det er slut.

Edit: der var jeg for langsom 🤣


Svaret blev redigeret 2 gange, sidst af Zero-X d. 14-12-2009 17:06:57.


Ubehage
 
Superbruger
Tilføjet:
14-12-2009 16:31:07
Svar/Indlæg:
905/100
Jeg retter mig selv... Det er en HAN 😉


Plexsica
 
Elitebruger
Tilføjet:
14-12-2009 16:46:16
Svar/Indlæg:
22/0
Jeg har lige haft en RMA sag hos compumail.

Sendte min Samsung 750gb harddisk tirsdag (med veludført defekt beskrivelse), modtog 1 ny disk torsdag.

Så herfra ingen problemer med dem :)


micma18
 
Elitebruger
Tilføjet:
14-12-2009 17:17:47
Svar/Indlæg:
4120/115
CompuMail er i princippet mange forskellige firmaer under flere forskellige navne... Og vi har kontakt med dem næsten dagligt, og jeg nægter simpelthen at tro, at de har lukket telefonen en hel dag, fordi de ikke gider snakke med EB 😕 For så ville de da helt sikkert stå med en masse uforstående kunder, der ikke kan komme i kontakt med sælgere osv. osv.

At det er en skod sag vil jeg nok give EB ret i, men lur mig om den skadelidte ikke kan forsøge at tørre bæltet af med en fugtig klud, for at opsamle det tabte toner... Han skal self. ikke blæse det længere ind i printeren, men bæltet på den model burden sagtens kunne tørres af!

Og hvis der er toner rester i tromlerne på de resterende toner patroner, så kan man altså børste det ud med en pensel e.lign.


Micks
 
Elitebruger
Tilføjet:
14-12-2009 17:19:44
Svar/Indlæg:
1145/40
det er en grim mand... 🤣

Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Micks d. 14-12-2009 17:19:56.


Jesper
 
Elitebruger
Tilføjet:
14-12-2009 17:25:13
Svar/Indlæg:
2072/117
Det har da ikke noget med Compumail at gøre det der, hvis der foreligger et erstatningsansvar er Compumail blot mellemand, da de ifølge dansk købelov vil kunne sende erstatningsansvaret videre til producenten (HP).

Glemmer de der jurister fra EB at nævne.

Ps. Tror manden på billedet er "René" og kæft hvor er han dog godtnok grim eller også er det et meget uheldigt billed, hælder til det første.


xponic
 
Overclocker
Tilføjet:
14-12-2009 17:42:50
Svar/Indlæg:
107/0
Jeg har aldrig oplevet dårlig kundeservice fra Compumail. Købte et 4980 Demokort fik det hurtigt med posten og lagde mærke til at der manglede køleprofil til rammerne bagpå kortet, satte kortet i pc'en bootede op og kunne konstatere at der var ram fejl.

Lavede en rma sag og pakkede kortet ned og sende det næste dag, fra de modtog kortet gik der vel 2 dage så havde jeg et helt nyt club3d kort med alt tilbehør. Så i mine øjne yder de en kanonservice.
Har haft flere rma servicesager hos dem og værdgang har de ydet professionel kundeservice.


Pizzadude
 
Redaktør
Tilføjet:
14-12-2009 17:48:25
Svar/Indlæg:
5363/442
Det er jo typisk EB at tage sådan en sag frem.. Den sag er jo ikke så lige til at den kan beskrives på de få linjer de bruger, og som de selv siger er det komplicerede regler der gælder..