Jeg vil i modsætning til #1 råde dig til at nuppe et par WD Caviar Green, da du i din omtale af PSU nævner at du er bevidst omkring hvor meget strøm du bruger.
Caviar Green bruger mindre strøm og har standbyfunktion hvilket gør at den sætter hastighed (og strømforbrug) ned når den ikke bliver brugt..
Har selv to 500GB Caviar Green i RAID1, og de kører som en drøm !
Mht til PSU ville jeg ikke gå efter Corsair, da den jeg har haft larmede for meget, det var godt nok en HX620.. Istedet ville jeg gå efter CoolerMasters RealPower serie som jeg synes er skidegode, og så siger de ikke en lyd - min 620'er gør i hvertfald ikke 🙂
Når nu du bekymrer dig om støj forstår jeg ikke dit valg af to raptor-diske frem for SSD?
Hvis du har planer om at køre dem i RAID0 for at opnå hastighed vil jeg mene at en SSD til omkring 2000 vil kunne klare opgaven mindst lige så godt..
Dit valg af motherboard og cpu synes jer virker fornuftigt nok, da du på den måde også er sikret et stykke ud i fremtiden..
Og rammene virker også til at være fine. OCZ's Reaper Serie i DDR2 kører hvertfald helt kanon 🙂