-> #7
Det er ellers en skam, selvom jeg er lidt enig med dig. Det kan godt være ensformig, men "udfordringen" består lidt i at variere sit brug af de forsk. force-powers (jeg kan selvfølgelig kun tale for PS3-versionen, da jeg ikke har prøvet andre) og dermed opnå mulighed for at blive endnu vildere.
Du har ret i, at force lightning kan bringe dig noget så langt, men som sagt, så ligger det fede i de forsk. combo'es der er lagt ind - synes jeg i hvert fald.
Jeg er selv gået lidt "død" i det, eftersom jeg er ved at gennemspille det med alle de force-powers jeg har opnået og nu er det svært at finde udfordring da stort set alle fjender bliver grebet og kastet mod jorden... stort set.
Noget der gør det hele lidt fedt, er selve optakten til der hvor man hiver en star destroyer ned fra himlen. Ikke selve akten, da det nærmest er overstået på 5 minutter, men hele optakten dertil og så kampen til allersidst (hvor man vælger mellem... tjah).
Desværre bygger spillet ikke videre på den oplagte mulighed der lå dér, for netop at kunne lade spilleren udforske de to udfald. Altså Kejseren vs. Darth Vader, eller sågar muligheden for blot at udslette dem begge to dér og så egentligt lade spilleren vide, at man ikke engang er halvvejs.
Problemet er lidt det samme med GTA IV, hvor jeg også er gået lidt død i det, efter de egentlige missioner er overstået.