#21 mange tak for udredningen.
#22: Jeg siger bestemt ikke noget negativt om eks. coolshop. Jeg handler der selv hver gang, men hvis jeg eks. skal købe 2 spil og de begge koster 330 incl fragt, så bliver det 660 hos coolshop.
Hos Boomtown (WOOOT) kan de måske koster 310kr excl fragt og så koster det 20 kr at sende de hele samlet. Her bliver prisen så 640 kr.
Jeg siger såmænd bare, at så længe dem der giver fri fragt sætter den samme pris som en butik incl fragt, så henter man ikke så meget ved det, hvis man køber flere varer i den samme butik. At coolshop så giver en rigtig god service er jo så en af de grunde til at jeg handler der.
Ingen (ret mig virkelig hvis jeg tager fejl) butikker giver fri fragt, den ligger såmænd bare i prisen et eller andet sted. (ekspeditionsgebyr, højere pris på varer osv.) 🙂
Og nej de butikker prøver ikek at tage røven på dig, da de fleste butikker sælger en vare + fragt. Nogle vælger bare at give fri fragt i håb om at man så vælger at handle der. Det er såmænd bare markedsføring. I mange tilfælde taber man dog penge (læg mærke til jeg har ikke kigget på rma service nu), hvis man vælger at købe mange varer et sted med fri fragt end hvis man købte det et sted, hvor fragten skulle smides oveni. 🙂
Nogle brugere øjner jo fri fragt som et tilbud, men det er bare ikke altid der kan betale sig, hvis vi udelukkende kigger på prisen.
#0 Jeg handler ikke selv meget hos getmore, men i ny og næ. Jeg vælger dog kun de produkter, hvis jeg med 99% sikkerhed ved der ikke kommer rma (kabler, kabinet osv.)
Svaret blev redigeret 3 gange, sidst af Lohse d. 21-12-2009 10:07:32.