Elitebruger
Tilføjet:
20-12-2009 16:38:47
Svar/Indlæg:
2038/121
Hej HWT 🙂
Her i Januar skal jeg have købt mig et corsair 800D, og til det skal der nogle andre blæsere i end standard.
Jeg har kig på Xigmatek's F1254 og F1455, tænkte på om ledninger er sleevet i forvejen? Inde på Chilled-pc.co.uk hjemmeside kan man nemlig ikke vælge brading service som jo er sleeving af ledninger, og på Xigmatek's egen hjemmeside står der heller ikke noget om det.
Det bedste jeg har kunnet finde på google er en kølerprofil med blæseren 1454 som der ikke var sleeving på men om det gælder for blæserne det ved jeg ikke.
Andet spørgsmål er, jeg vil gerne have fronten helt clean og til det vil jeg benytte Xigmatek's egne fan-controllers nemlig Xigmatek Monocool, efter hvad Tom hos chilled-pc har fortalt mig så overstiger 2x F1455 ikke 10W og det gør 3x F1254 heller ikke, som jo er max DC output på Monocool fancontrollerne.
Vil det sige at jeg uden problemer kan føde blæserne med den mængde strøm de skal have for at køre 100%?
Mvh
Elitesoldaten
EDIT: Hvis i ikke kan svare på spørgsmålene men derimod kan skaffe mig en e-mail hvor man kan kontakte dem på og at de svarer tilbage ville det også være top $ 😉
Har skrevet til dem 2 gange nu, første gang drejede det sig om noget andet men jeg har aldrig fået en mail fra dem igen andet end en hvor der stod en masse kinesiske tegn og det var få sekunder efter jeg havde sendt mailen, så går ud fra det var en bekræftelse om at de har modtaget min mail.
Tråden blev redigeret 3 gange, sidst af Elitesoldaten d. 20-12-2009 21:56:27.